Chapter 006
“Dit gaat nog leuk worden.” Lach ik zacht. Ik heb me omgekleed in mijn kamer en ben daarna naar Jared's kamer gegaan. “Denk je echt dat Paul vannacht langs kom, puur om te weten of we echt een relatie hebben?”
“Ja, ik ken hem vijf jaar.” Knikt Jared en kruip ik al in bed. “Ik ben benieuwd hoe hij gaat reageren want ik heb met hem morgenochtend vroeg een ronde.”
“Dat hoor ik dan wel als je terug kom.” Met een grijns, merk ik dat Jared naast me komt liggen.
“Kun je ook mijn arm om je heen tolereren?” Wil hij weten en kan ik zijn ademhaling in mijn nek voelen.
“Ja, dat gaat nog net.” Grinnik ik. “Weltrusten schat.”
“Weltrusten Lyn,” zegt hij en mis ik zijn arm even. “Hoe lang wil je ze in de maling nemen? Een paar dagen of een week?” Jared legt zijn arm om me heen. “Mijn wekker staat op vier uur.”
“Zo lang mogelijk en dat alleen maar omdat Paul te snel conclusies trekt.” Doordat ik op mijn zij lig, ligt Jared tegen me aan en met zijn arm om me heen.
“Zo lang mogelijk. Ik ken Paul goed genoeg dat hij waarschijnlijk vannacht nog langs komt om mij in de gaten te houden. Ga slapen, Lyn.” Mompelt Jared en versta ik het toch. Ik maak nog een geluidje en val ik vrij snel in slaap.
Er zijn nog geen reacties.