Foto bij Chapter 005

Jaylyn Cameron

Zoals hij beloofd heeft, is Jared om half zeven weer thuis. Zijn gezicht toen hij in de pan keek. Iets waar ik hem schijnbaar altijd blij mee kan maken. Wel heb ik genoeg tijd gehad om na te denken toen ik met het eten bezig was. Paul is duidelijk een vriend en een gedaante veranderaar. De manier waarop hij hierheen is gekomen om door te geven dat Sam met Jared moet praten, zegt mij weer dat Sam de leider is. Of in dit geval de alfa. Vijf jaar geleden heb ik, na Jared's bekentenis, op internet gegaan voor wat meer informatie. Zo weet ik dat er onder wolven een orde is. Alfa, beta en de derde in commando. Daarnaast heb je nog een 'omega'.
“Weet je dat Paul dacht dat je mijn vriendin was,” zegt Jared. “Heb je zin om hem terug te pakken?”
“Absoluut, ik dacht dat hij wel snapte dat 'boodschappenjongen' een grapje was.” Ik rol met mijn ogen. “Door kleine dingen.” Ik ben het wel met hem eens om Paul, en de anderen, in de maling te nemen.
“Natuurlijk.” Lacht Jared. “Wat dacht je eigenlijk toen je hem zag?”
“Het eerste dat me opviel is dat hij geen shirt aan had. Daarna merkte ik ook dat hij geen schoenen aan had. Mijn eerste conclusie, hij is net als jou. Een gedaante veranderaar.” Ik heb wel eerst mijn hap doorgeslikt.
“Klopt.” Knikt Jared. “Ik ken je, Lyn. Wat weet je nog meer?”
“De manier waarop hij hierheen gekomen is, voor Sam, zegt mij dat Sam de leider is. Of moet ik zeggen de alfa?” Glimlach ik. “Ik heb altijd een fascinatie gehad voor dieren en dat weet je. Onder wolven heb je een alfa, beta, derde in commando en omega.”
“Dat weet ik.” Begrijpt Jared. Hoe kan het ook anders als je een tweeling ben. “Bij ons is er geen omega.” Vervolgt hij. “Ik heb je eigenlijk nooit voorgesteld aan de anderen, is het wel?” Nu trekt hij zijn wenkbrauwen op.
“Nee, wil je daar verandering in brengen dan?” Ik sta op om de tafel af te ruimen voor de volgende gang.
“Ja, als we kunnen net zo goed de rest ook in de maling nemen en niet alleen Paul.” Hij lacht vrolijk. “Het is anders belachelijk dat hij niet kan zien dat we familie zien.”
“Dus je wil je vrienden kennis laten maken met de vrolijk gestoorde Cameron duo? Je kent me, ik ben daar altijd wel voor te porren.” Lach ik naar hem.
“Volgende vraag, hoe gek ben je?” Wil hij weten.
“Schat, ik slaap in een nachthemd en ben in staat om naast je in bed te kruipen. Alleen om hun zo een hartverzakking te bezorgen.” Ik steek mijn tong uit naar hem. Tegelijk zie ik de grijns bij hem steeds breder worden.
“Ik slaap in mijn boxer maar ik kan het wel hebben van je.” Hij trekt geamuseerd een wenkbrauw op.
“Klinkt als een plan, schat,” zeg ik en weet ik dat mijn ogen lachen.
“Eigenlijk wel hé, schat.” Heerlijk dat Jared ook lekker gek kan doen.
“Wanneer wil je me voorstellen aan de anderen?” Is mijn volgende vraag en zet ik het eten weer op tafel.
“Over een paar dagen. Ik durf te wedden dat Paul 's nachts komt om me te controleren of iets dergelijks. Vooral omdat ik mijn inprent nog niet gevonden heb. Ze gaan dan denken dat ik jou pijn ga doen.” Jared neemt een slok drinken. “Vannacht anders al. Mijn wekker staat op vier uur.”
“Geeft niet, je wil meestal wel een kop koffie.” Weet ik van hem.
“Dat gaat nog leuk worden.” Grinnikt hij. “Ik heb dit gemist.”
“Hoe kan dat nou?” Verbaasd kijk ik naar mijn broer. “Ik ben altijd hier geweest in de vakanties. Alleen niet in het weekend want dat is te kort voor me.”
“Geintje.” Knipoogt Jared.
“We moeten er wel voor zorgen dat we altijd een camera binnen handbereik hebben. Hun gezichten zullen soms onbetaalbaar zijn en dan wil je daar vast bewijs van hebben.” Ga ik verder.
“Chantagefoto's, lijkt me heerlijk. Jij ben de fotografe van ons. Zaterdag gaan we naar het strand en ga je mee.” Hij neemt weer een hap.
“Uiteraard en ik zal mijn camera meenemen.” Beloof ik hem.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen