Foto bij why do you wanna help me out of my problems ( Tom lovestory ) 123

Hey lieve lezers van me (:
Wegens school heb ik besloten om de vervolgcursus van EHBO nog niet te volgen, want ik kan de helft van de lessen toch niet volgen en moet deze zaterdag nog eens gaan werken. Het zal een zware zaterdag zijn maar dat hoort er wel bij.
Nu weten jullie waarom Tom kwaad werd (:

Groetjes magiclove

oh en dankje voor al wie op mijn verhaal stemt (;

Tom reed de oprit op voor jullie huis en zette daarna de motor uit. Hij keek je even aan en stapte daarna uit de auto. Hij smeet de deur met een smak toe. Ook jij stapte snel uit en deed de deur veel zachter toe. Hij deed de auto van aan de voordeur op slot en zocht naar de huissleutel in zijn zakken. Hij zuchtte gefrustreerd. Jij: “Rustig, ik heb ook een sleutel.” Je nam de sleutel uit je tas en deed de voordeur open. Jullie gingen naar binnen en Tom sloot de voordeur. Jullie deden jullie jas uit en gingen naar de woonkamer toe. Niemand was toch thuis. Tom plofte neer in de zetel terwijl jij verder ging naar de keuken. Je deed wat cola in 2 glazen en ging ermee terug naar de woonkamer. Je zette de glazen op het salontafeltje en ging naast Tom zitten die meteen zijn armen om je heen sloeg. Je sloeg je armen ook om hem heen en wreef over zijn rug. Hier leek hij van te kalmeren en na een tijdje hoorde je hem zuchten in je nek. Hij had zijn hoofd in je nek verstopt. Jij: “Wat is er nu aan de hand?” Hij haalde zijn hoofd van je schouder en keek je diep aan in je ogen. Vervolgens sloeg hij zijn blik neer. Jij: “Schat?” Je nam zijn gezicht in je handen vast en liet hem naar je opkijken. Jij: “Wil je het vertellen? Misschien kan ik helpen?” Hij zuchtte diep. Tom: “Er komt een nieuwe tour.” Jij: “Ik dacht dat je dat zo leuk vond?” Tom: “Vind ik ook wel maar…” Jij: “Maar?” Tom: “Het zou al over een paar weken zijn, voor 2 maanden.” Je voelde dat er nog iets zat aan te komen. Je liet zijn gezicht los en keek hem aan. Jij: “Er is nog iets. Ik zie het.” Je keek in zijn ogen en zag tranen in zijn ogen opwellen. Jij: “Tom?” Tom: “Je mag niet mee, ik ga je verdomme 2 maanden moeten missen!” Je keek hem geschrokken aan en zag de tranen uit zijn ogen ontsnappen. Ook jij hield het niet droog en voelde de eerste tranen over je wangen stromen. Je nam hem stevig vast en voelde ook hoe hij zijn armen stevig om jou heen sloeg. Zo zaten jullie een tijdje. Jullie waren gestopt met huilen maar bleven elkaar stevig vasthouden. Tom: “Ik ga er alles aan doen zodat je mee mag.” Jij: “Dat weet ik wel.” Tom: “Ik beloof het je.” Hij drukte een kus op je voorhoofd waardoor er een glimlach rond je lippen ontstond. Zo zaten jullie nog een tijdje knus bij elkaar. Er werd niets gezegd maar dat was ook niet nodig. Je genoot van de stilte, je genoot van Tom zijn hand die over jou rug streelde wat een kriebelend effect had. Maar je genoot al helemaal van de warmte omdat je in zijn armen lag. Jij: “Tom?” Tom: “Ja?” Jij: “Ik hou van je.” Je voelde een kus op je voorhoofd. Tom: “Ik ook van jou.”

Nog een paar gifs (:


Cutie (:


Foei foei, niet spelen met je pen ;p


Nogmaals dankje voor de nominatie, de stemmen en natuurlijk voor jullie abo en reacties altijd (:
Alvast een fijn weekend!

Reageer (3)

  • KiliXxEagle

    Aw hoe lief! Arme Tom.. Grr, Jost is echt zo´n ontzettende eikel! (hou het nog beleefd, ghehe.)(A)

    Snel weiter bitte! (flower)(hoera)

    ps. heb een kudo gegeven, hihi. ^^.

    9 jaar geleden
  • Luckey

    Oké ik snap dat goed!!
    Tom kan echt niet zonder der!!
    Auto snel halen
    En stiekem mee rijden ;)
    Snel verder please

    9 jaar geleden
  • jumbielove

    Verder gaaan

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen