Foto bij Nine.

Justin pov -

omg, ik had een extra lang geschreven,
maar de pc crashte ;;ooooooooo
dus nu is ie kort. haha ;D
5+ ?

Iedereen die op het kerstfeestje moest zijn was er eindelijk. Ik zat in dezetel met Emma naast mij en haar hand in de mijne. Af en toe gaf ik haar een kusje. De opa van Em, sprong recht en begon een lange tekst voor te lezen. Ik viel bijna in slaap, en Emma ook. Maar toen hij alles had gelezen begonnen we aan de pakjes. Iedereen kreeg 2 cadeautjes. Emma kreeg een trui van Babycakes van haar mama&papa en van mij kreeg ze een ketting en een armband in het zilver. Ik kreeg een oude foto van ons twee, ingekaderd, van toen we nog beste vrienden waren. Op de foto gaf zij mij een kus, het was in het lunapark getrokken. Ik kreeg ook nog een ray-ban bril van haar ouders. Iedereen was blij met zijn pakjes. Het was ongeveer 12uur toen iedereen naar huis ging. Ik bleef bij Emma slapen dus hielp ik nog een beetje met opruimen. Toen we boven waren zag ik dat ze haar best deed om mijn liedjes te kennen. Ze stond in haar badkamer luid mee te zingen me One Time. Ik lachte en ging achter haar staan met mijn handen op haar heupen. Ik zong zachtjes in haar oor. "Shawty, right there, she's got everything i need, and i'mma tell her one time, one time. Give you everything you need. Down to my last dime..." ze lachte en beet zachtjes in mijn lip.

Reageer (4)

  • Juvenile

    weetje hoe lief hun samen zijn. Ik wil ook een ray-ban bril. Ik heb eeen neppe, en die zijn niet coolio. dus dus, ikheb geen inspi. maar ga maar even heel snel verder! okee =3? voormij? ennummm, weetje..? Jij schrijft uber goed, ennum.. uhm, ja verder weetik niet. maar gaaa even snel verder ja [a]?

    1 decennium geleden
  • Drake

    o mijn god,
    echt heel erg leuk en schattig enzue.
    en jij ook nog een gelukkig nieuwjaar. [aa]
    en ik probeer een lange reactie te schrijve
    maar ik heb geen inspiratie ;x
    dus, hij word iets korter ;$
    maar je verhaal is echt heel erg leuk,
    en je moet echt heeel snel verder gaan. 8D
    xoxo

    1 decennium geleden
  • Dunzak

    vederrrrrr

    1 decennium geleden
  • xFireflies

    ah, wat zijn ze schattig, snel verder.:Y)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen