Foto bij Timmie back. 2

(f)

Ik zag haar tranen zo rollen dat ik het niet meer aan kon zien.Ik ging naar mijn slaapkamer en ging slapen.10u: ik werd wakker en late celes slapen ik pakte men fiets en ging hondenvoer gaan kopen hoewel ik timmie nergens zag.Nja, die ligt vast bij celes dacht ik.Na een kwartiertje kwam ik aan in de supermarkt 'DE GROTE S'.Ik zag dat alle mensen mij aanstaren ik wist niet eens waarom.Ik zocht naar hondenvoer en leuke spulletjes voor timmie.Ik pakte de zak voer en ging aanschuiven aan de kassa ik dacht even dat zij dachten dat ik iets aan het stelen was . Maar dat was zoooo verkeerd!Ik pakte mijn gerief en gaf het geld.Na een poosje zat ik op mijn fiets en fietste ik naar huis.Ik had een halsriem met T I M M I E erop en nog meer!Ik ging celeste wakker maken maar ik dacht eerst timmie zoeken.ik zocht overal maar vond hem niet.Celes was wakker geworden door mijn lawaai,sorry celes maar ehm timmie is weer weg.Ehm Liesbeth je weet dat je dat niet meer mag zeggen hij is al lang weg al 2 maanden.5minuten bleef het stil tot ik besefte dat timmie er helemaal niet is en dat timmie's terugkeer een droom was.





FROM: SAARDUDEx (doeg)

Reageer (2)

  • SARAHCULLEN

    ja slim hannah :D

    1 decennium geleden
  • HANNAHBIS

    ahzo timmie is nen hond XD. kdacht dat da diene jongen was XD!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen