'Je kunt naar de school en het is oke om af en toe met ons mee te gaan.' Zegt Pein.Ik knik en bedank ze.

'Als jullie even volgen dan laat ik de kamer zien.' Zegt Soyo en loopt al en trap op. Mompelend loop ik haar achterna met Hidan en Pein achter me. Ik graai wat in mijn zakken en voel dat ik nog een sigaret heb. Dat zal wel de laatste zijn, ik moet iets zien te vinden om nieuwe te kopen. Mijn bankpasje zat ergens in de koffer, en ik moest Hidan ook nog terug betalen. 'Dit is jou kamer en je hebt ook een kamergenoot.' Zegt Soyo en steekt haar arm uit als aanwijzing dat ik naar binnen mag lopen. 'Dacht het niet, die is hier binnen no time weg.' Mompel ik binnensmonds en bekijk de kamer. Roze, roze, roze..rood. 'Gadverdamme.' Zeg ik en spuug het woord gadverdamme er echt uit. 'De kamer wordt niet veranderd, tenzij de ander ermee instemt. Je zult je kamergenoot vanavond ontmoeten.' Zegt Soyo en loopt naar binnen toe. Ik neem mijn koffer over van Hidan, loop ermee naar het tweepersoons bed en leg mijn koffer erop. 'Mijn.' Grijns ik en stal mijn spullen uit. Ik hoor Soyo wat hakkelen en mompelen maar negeer het. Ik leg mijn hand weer op mijn rechteroog en kom overeind en draai me naar de drie om. Ik haal mijn hand weg en kijk Soyo aan die naar haar keel grijpt en wild spartelt als ze van de grond komt. 'He-lp!' Piept ze een ik zie haar ogen uitpuilen. Ik grijns en loop langzaam stap voor stap naar haar toe. 'Junya!' Hoor ik mijn naam en kijk weg van Soyo die neer valt. Hidan grijpt me vast bij mijn schouders en kijkt me aan. 'Pein', Begint Hidan en kijkt even weg naar Pein die Soyo overeind helpt en dan naar ons toe komt. 'Yep, denk het wel ja..Het oog van de Gaioh clan.' Zegt Pein en ik kijk hem met weide ogen aan. 'De eerste die weer is verschenen sinds vijftig jaar.'

Reageer (1)

  • Poochyena

    O_O o god,
    ben echt benieuwd!
    dat zweer ik!
    ik ben echt benieuwdXD

    wauw, jij had nog veel hoofdstukken geschreven O_O
    ik kon lekker in een stuk door leze!:Y)

    Hidan is wel echt aardig,
    en hij is de verstandigste van allemaal als iedereen dronken is.
    dat zou je eigenlijk niet van hem denken

    Pain is wel zielig, denkt hij dat ze haar weer ziet, maar ze is dat niet
    wel echt zielig

    Kisame is echt appart, hij is hier de devil inxD soort van dan(A)

    Nou dat is niet leuk, nu moet ze naar dat stomme huis met dat stomme kamerXD
    ben benieuwd wie er nog meer in die kamer slaapt, dadelijk is het Haku of dadelijk die ene die pain mist

    En ik ben benieuwd naar dat oogO_O
    wat voor geheimen zitten daar achter..

    Snell verderrrr

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen