05 Louis Tomlinson
Sorry dat het zo lang duurde. Maar de afgelopen weken had ik nog veel te doen. Maar ik zal nu wel weer iedere week gaan schrijven.
We waren net terug van het intervieuw. En nu zit ik met Liam in mijn kamer, want hij wou me spreken. "Li, waar wou je over praten?" Ik kijk hem aan en wacht geduldig tot ik een antwoord krijg. "Nou kijk, je bent de laatste tijd niet meer jezelf. Ik dacht dat het wel weer beter ging nadat je eindelijk uit je kamer kwam. Maar ik kan aan je zien dat je nog steeds jezelf niet bent." Is het zo duidelijk of heeft alleen Liam het gezien? Ik ben inderdaad mezelf niet meer maar ik had niet gedacht dat ze er achter zouden komen. "Je weet toch dat hij de oorzak hier van is. Zolang ik hem gelukkig zie met Niall breekt mijn hart." "Maar dat hoeft niet te zeggen dat hij je laat zitten, want geloof me Harry is ook veranderd. En ik wil niet dat zometeen iedereen somber is. Je kan het beste met hem gaan praten. Je hoeft dan niet meteen te zeggen dat je hem leuk vind, maar dat je die oude tijd van jullie mis." "Maar ik kan dat niet. Ik wil dat hij ook van mij houd als ik van hem." "Dat snap ik ook wel maar diep van binnen houd hij misschien ook wel van jou op de manier die jij wilt." Wat waarom praat hij van die onzin. Hij zal me nooit leuk gaan vinden op de manier dat ik hem leuk vind. "Liam je weet dat hij mij nooit leuk zal vinden." En met die worden sluit ik ons gesprek af om naar de keuken te lopen en wat drinken in schenken. Ik loop terug met twee glazen en geef er een aan Liam. Ik ga naast hem op de bank zitten en neem kleine slokjes van mijn glas. "Ik ga naar mijn kamer kom je mee? Anders moet je hier alleen zitten." vraagt Liam nadat hij zijn glas op de tafel had gezet. "Uhm ja is goed, maar eerst ruim ik de glazen even op". Ik pak de glazen en loop naar de keuken om ze daar in de vaatwasser te stoppen. Nadat ik dat heb gedaan loop ik naar Liam die al klaar staat bij de deur. Ik pak nog snel mijn kamer sleutel en loop dan achter Liam aan naar zij kamer die hij deelt met Zayn. Als we de kamer binnen zijn hoor ik Liam verbaasd zeggen:"Harry wat doe jij hier?" Ik loop nu ook de kamer binnen en ga naast Liam staan. "Niall heeft de sleutel van onze kamer maar hij is er niet dus kon ik niet naar binnen. Dus toen was ik maar naar jullie kamer gegaan" Ik hoor dat de deur open gaat en dat er iemand naar binnen loopt. Als ik me omdraai zie ik Niall met nog een ander meisje staan. "hey guys, dit is Laura ze is mijn vriendin"
We hadden besloten om met z'n alle een film te kijken ook Laura. Ik heb net even met haar gepraat en ze is een lief en aardig meisje, maar wel verlegen. We kijken nu naar een slechte Horror film maar Laura vindt het blijkbaar wel eng want ze zit helemaal tegen Niall. Ik zie dat Harry de heletijd naar hun kijkt inplaats van de film. Opeens kijkt Harry mijn kant op en ik draai meteen mijn hoofd weg. Ik probeer me op de film te concentreren maar mijn hoofd wil iets anders bekijken. Ik moet met hem praten. Dus besluit ik op te staan. "Harry kan ik je even spreken" Ik kijk hem aan en hij knikt, ik draai me om en loop naar de keuken. "Wat is er?" "Nou...ik mis de oude tijd van ons, waar je mijn beste vriend was". Ik voelde dat er een traan uit mijn oog naar benede gleed. "Huil je nou?" Ik sta nog steeds met mijn rug naar Harry toe. Ik veeg de traanen weg en draai me om, om Harry aan te kijken. "Ik wil graag dat het weer net zo word als vroeger, toen we samen nog geintjes uithaalde met de andere. Die tijd mis ik" Ik kijk naar de grond bang voor zijn reactie. Wat als hij geen vrienden meer met mij wil zijn? "Lou ik mis onze oude tijd ook, maar toen ik verliefd werd op Niall had ik alleen nog maar oog voor hem. En was ik jou en de andere jongens vergeten. Maar ik ben er achter gekomen dat ik Niall eigenlijk niet zo heel leuk vind als eerst. En nu hij met Laura heeft" Verder kwam hij niet want Liam kwam de keuken binnen lopen. "Let maar niet op mij ik moet alleen even wat drinken halen". Even later loopt Liam de keuken weer uit en vervolgd Harry zijn zin. "Nu hij Laura dus heeft vind ik dat helemaal niet erg. Maar dat is toch raar?" hij kijkt me met een vragende blik aan. "Misschien dat je nooit verliefd op hem bent geweest. Of dat je hem eerst wel leuk vond en later niet meer". "Dat kan, maar nu Laura hier is denk ik eigenlijk wel dat ze hier ook blijft slapen. Dus kan ik dan bij jou slapen? Anders moet ik waarschijnlijk op de bank" Hij kijkt me met puppy oogjes aan. "Je mag wel bij mij op de kamer ben ik ook niet meer alleen". "Yes, thanks Lou. Dan ga ik nu even mijn spullen pakken, die zal ik wel nodig hebben." Met die worden draaid hij zich om en loopt de keuken uit. Op weg naar zijn kamer, om zijn spullen te pakken. Ik krijg een grote glimlach op mijn gezicht en loop de woonkamer weer in. Als ik binnen kom zie ik dat Niall en Laura al weg zijn. "Ik ga naar mijn kamer,doei" Liam en Zayn kijken op en ik zwaai nog even voordat ik de kamer uit loop. Op de gang bots ik tegen iemand op. Als ik opkijk zie ik dat ik tegen een meisje ben aangelopen. "Sorry, ik keek niet uit." Zegt ze terwijl ze langzaam rood werd. "Het geeft niet ik zelf ook niet waar ik liep, maar als je het niet erg vind dan ga ik weer" Ik loop verder en als ik bij mijn kamer ben zie ik dat Harry aan komt lopen met een tas in zijn hand. "Jij bent snel" zeg ik net een verbaasde blik. "Yup, maar gaan we nog naar binnen of niet?"
Ik knik en doe de deur open zodat Harry naar binnen kan. Ik loop door naar de slaapkamer en zegt tegen Harry dat hij op het andere bed kan slapen. Ik pak mijn pyjama en loop naar de badkamer om hem aan te doen. Als ik mijn tanden wil poetsen komt Harry in alleen een boxer naar binnen. Waardoor ik een mooi uitzicht heb op zijn lichaam. Snel herstel ik mezelf en ga verder met het poetsen van mijn tanden. Als ik klaar ben kruip ik onder de dekens. "Truste Lou" "Truste Hazz". En daarna viel ik in een diepe slaap.
Er zijn nog geen reacties.