Foto bij 038

Kayla POV

Die ochtend zitten Harry en ik om stipt half tien in de ontbijtzaal. Harry heeft groots uitgepakt want de tafel staat vol met eten. Verschillende soorten broodjes, fruit en beleg. 'Goedemorgen, wilt u misschien iets te drinken?' De oudere ober kijkt ons vriendelijk aan. 'Doe maar twee warme chocolademelk.' 'Met slagroom?' Harry knikt. 'Uiteraard dat hoort erbij.' De man glimlacht naar ons waarna hij weer wegloopt. Ik pak een broodje en snij het open waarna ik er een plak ham en kaas opdoe, heerlijk. Harry doet hetzelfde maar hij smeert een dikke laag pindakaas op zijn broodje.

Als we klaar zijn met ontbijten lopen Harry en ik hand in hand richting de hal. 'Wat gaan we nu eigenlijk doen?' 'Dat is nog een verrassing maar we gaan naar buiten. Heb je je zonnebril in je tas zitten?' 'Ja altijd, maar de zon schijnt toch niet?' 'Cameraflitsen kunnen erg vervelend zijn.' Ik knik begrijpend en wil doorlopen als Paul aan komt lopen. 'Ik breng jullie met het busje naar de startplaats, lopen jullie straks terug naar het hotel of moet ik jullie komen halen?' 'Dat weet ik nog niet, ik stuur je nog wel een berichtje als het zo ver is.' 'Helemaal goed. Zullen we maar gaan dan?' 'Graag want ik ben me toch zenuwachtig voor deze verrassing.' Paul en Harry beginnen te lachen. 'Je hebt geluk we zijn er zo.' Ik glimlach naar Paul waarna ik hem en Harry richting een van de busjes volg.
Als we een tiental minuten gereden hebben stopt het busje. 'We zijn er.' 'Bedankt Paul.' 'Graag gedaan, Thomas en Bastian zullen op een afstandje met jullie meelopen en helpen als jullie last krijgen van fans.' 'Bedankt.' Ik ga met mijn hand door Pauls haar en stap dan achter Harry aan het busje uit. 'Wat is dit waar zijn we, een huis?' 'Wat een vragen, nee we zijn niet bij een huis, we zijn bij een hotel en dit is de verrassing.' 'Een ander hotel is dat de verrassing?' 'Lees de naam eens.' Harry wijst naar boven en ik volg zijn vinger. Mijn ogen worden groot als ik de naam zie staan, De Filosoof. 'Maar Harry dit is het hotel van' 'The fault in our stars. Ik weet het. We gaan een route lopen met allemaal de plekken uit de film.' Een brede glimlach komt op mijn gezicht te staan en ik vlieg Harry om zijn hals. 'Dankjewel!' Ik druk mijn lippen stevig op die van Harry. Als ik zijn lippen loslaat verstrengelen we onze vingers. 'Kom we moeten nog een groot stuk lopen vandaag.'

Na een tijdje lopen stopt Harry voor een huis. 'Is dit?' 'Het huis van Peter van Houten? Ja.' 'Wat een mooi pand.' 'Dat is het zeker. Ik heb geprobeerd om te regelen of we misschien een kijkje binnen kunnen nemen maar dat is niet gelukt. De eigenaar van het pand is op vakantie.' 'Dat maakt toch helemaal niets uit. 'Het is al ontzettend lief dat je me meeneemt.' Ik druk mijn lippen kort op Harry's wang waarna ik weer naar het pand voor me kijk. 'Wat heb ik eigenlijk toch ook een lief vriendje.
'OMG Harry Styles!' Vans schrik grijp ik Harry's hand vast. 'Sorry lieverd.' 'Maakt niks, je bent nou eenmaal een wereldberoemde zanger.' Ik glimlach naar Harry terwijl we ons omdraaien richting het geluid, gelukkig zijn het maar een paar meisjes.



Wie zou dat nou niet willen, een romantische wandeling met Harry Styles? Ik ben aan het denken om de hoofdstukken wat langer te maken. 600 a 700 woorden. Wat vinden jullie daarvan? Ik zag trouwens dat ik wat abo's verloren heb, jammer. Als jullie aan- of opmerkingen hebben over dingen die beter kunnen laat het me gerust weten! Fijn weekend xxx

Reageer (1)

  • Sitara

    Ik vind het wel fijn als de hoofdstukjes wat langer zijn!
    Leest wat vlotter vind ik

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen