In the classroom
Maar jaa alsof jullie dat intereseert
xxxxEsmee
Sam pov:
Ik liep de klas binnen maar Justin was er nog niet. Gellukig,dacht ik, nu hoef ik hem niet te vragen of ik er effe door mag want ik zit aan het raam en hij langs me. Normaal zit hij er meestal voor dan en kan ik niet door. Net toen ik zat kwam Justin binnen.
Justin pov:
Ik kwam de klas binnen en zag dat Sam er al was. Ik wist niet wat ik nu tegen haar moest zeggen. Ik had de vlinders in mijn buik. 'Heej Justin''Heej Sam''ik moet je dadelijk wat vragen"okee is goed maar ik moet jou ook iets vragen"okee maar ik wacht effe tot dat meneer Vlugge klaar is met zijn uitleg want ik snap het niet echt"ik wil het je ook wel uitleggen' zei ik snel.'Dat is lief van je maar ik let wel effe op''okee'
*na de uitleg als ze aan hun huiswerk moeten beginnen*
Sam pov:
'Justin wat ik je wilde vragen is...''jaa vraag maar hoor''meende je wat je in de briefjes zette dat je verliefd op mij bent?'
Justin pov:
'uhm jaa'. Ik voelde dat mijn gezicht rood werd en dat ik ging blozen. 'okee wat wou jij vragen?''uhm.. ik weet niet goed hoe ik dit moet zeggen maar...wil je morgen na school met mij mee gaan skaten?''jaa tuurlijk waarom niet' Ik zag dat Sam begon te blozen. Zou ze mij ook leuk vinden?
Srry dat hij zovaak wisselt van pov maar anders
werd het een beetje een raar verhaal.
xxxxx
Reageer (5)
ik vind het juist heel erg leuk als je steeds wisselt van pov. ik weet niet wat de anderen er van vinden, maar ik vind het juist wel leuk!
1 decennium geledenmeneer van de vlugge dan is die toch langzaam voor zijn naam
1 decennium geledenMENEER VLUGGE:8
1 decennium geledenhahahaha oke die is goed
Esmee weet wel waar ik het over heb
vederrrrrrrrrr
1 decennium geledenleuk snel verder
1 decennium geleden