Foto bij Your world is my world. (Justin Bieber) 19

I hope you like it!! :]

Valerie POV:
Je liep naar je kluisje. Daar stond een groepje meisjes. `Hai’ zei je vriendelijk tegen ze. Ze keken ze niet bepaald vrolijk aan. Je zag Mandy ertussen staan. Zij was de bitch van de klas. `Als jij nog lang op deze school wil zitten dan zou ik maar van Justin weg blijven.’ Zegt Mandy boos. Je lachte even naar haar. `Ga jij nu bepalen met wie ik omga?’ zeg je bitchie terug. `Ik zorg er nog wel voor dat jij niet meer met Justin omgaat!’ zegt ze Boos. Ik lach even naar haar en zie Christian lopen. `heee!’ zeg ik vrolijk. `Hee.’ Hij terug. `Doet Mandy altijd zo raar?’ vroeg ik aan hem. Hij keek je raar aan `Hoe bedoel je?’ vroeg hij. `Ooh.. ze zei dat ik niet meer met jou en Justin om mocht gaan.’ Zeg je lachend. Hij keek je geschrokken aan. `en wat zei je toen?’ vroeg hij. `Dat ik zelf mocht weten met wie ik omga.’ Hij knikte `Goedzo je moet niet doen alsof je bang voor haar bent.’ Zegt hij en Julie lopen samen naar de aula waar Justin zit. `Valerie heeft kennis gemaakt met Mandy’ lacht Christian. Je lachte. Justin keek moeilijk. `Wat zei ze?’ vroeg hij. `Ooh.. Dat jij van haar was en dat ik van jou weg moest blijven.’ Lachte je. `En wat zei jij toen?’ `Dat ik lekker zelf mag bepalen met wie ik omga.’ Je was namelijk echt niet van plan om naar haar te luisteren.

Justin POV:
Mandy had dus tegen Valerie gezegd dat ze van mij weg moest blijven. Dat had ze al eerder gedaan. En toen luisterde ze naar haar. Maar volgens mij was Valerie anders. Valerie kreeg een propje naar haar gegooid. Ze las het voor:
`Je weet wat we je hebben gezegd! Blijf van Justin vandaan of er gaan vervelende dingen gebeuren!’ Lachend stond ze op en ging naar de tafel naast ons, daar zaten Mandy en haar clubje. `Als je me iets wil zeggen dan moet je dat gewoon zeggen, je hoeft me geen briefjes te sturen, zeg het maar gewoon recht in me gezicht.’ Zegt ze en ze loopt weer terug naar ons.

Reageer (10)

  • biebergirl

    ooooo i love your story
    snel verder
    ben een beetje laat maar jah

    1 decennium geleden
  • SceneStylezz

    lekker bitchy doen?? ohh dat doe ik ook soms, kben er al eens voor gestaft xd niet bepaald leuk maar boeie.

    jou story is gewoon weg geweldig <33 verslaafd

    1 decennium geleden
  • bbibb

    ga je nog verder?
    verslaafd..

    xoxo

    1 decennium geleden
  • Guapo

    Hahaha, dit verhaal is geniaal.
    En ik mag Valerie wel.
    Een type zoals ik:$

    1 decennium geleden
  • bbibb

    verderrr(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen