Het is waar wat nu?
vuurwerk afgestoken?? ik nietxD
nou jaa omdat het nu 2010 is nog een hoofdstuk erbij!!
dankjee voor reacties!
xxxxEsmee
Demi pov:
'En wat zei Justin?''hij schreef deze briefjes''nu weet je wie je geheime aanbidder is meid!''jaa maar weet je ik vind hem stiekem wel leuk maar ik weeet niet of deze briefjes voor de grap zijn of echt''maak je geen zorgen ik denk dat ze echt zijn want het zijn z'on lieve teksten!'
Sam pov:
Demi dacht dus dat hij op me is. Maar ik weet het niet zeker. 'Laten we naar de les gaan' zei ik zodat ik niet te lang hier zou blijven staan en dan dat Demi erover doorgaat. Bij onze klasgenoten praatte we er niet over anders wist iedereen het. Justin was er nog niet. 'Wat is er Sam?' vroeg Demi. 'Niks ik ben na aan het denken''oo okeej ik dacht dat er iets was je keek zo droevig''nee er is niks ik zou anders ook niet weten waarom ik zo keek''okeej maar daar is meneer Vlugge we moeten de klas in''jaa weer z'on saaie wiskunde les''jaa maar ik vind het helemaal stom dat we allebei aan de andere kant van de klas zitten nu kunnen we ook niet kletsen''jaa maar daar valt nu niks aan te doen'
jaa ik weet hij is een beetje saai
xxxEsmee
Reageer (2)
Superrrr
1 decennium geledenleuk
1 decennium geleden