2009//2010
Nothing personal, ik ben totaal geen All Time Low fan. Maar dit zinnetje schoot wel de hele tijd door mijn hoofd rond de jaarwisseling. Ik zal er dan ook maar niet omheen draaien: 2009 was een kut jaar. Blij dat het over is. Voordat ik hier negatieve reacties op ga krijgen: ik heb zo m’n redenen om het een kut jaar te vinden. Niet alleen de jaarwisseling toen (van 2008 naar 2009, want we doen nou eenmaal geen zak aan oud&nieuw), maar ook de gebeurtenissen die dat jaar hebben plaatsgevonden. Op school, thuis, bij m’n vrienden, etc. KUT KUT KUT.
Dus nu we 2009 achter ons kunnen laten, heb ik na zitten denken over wat 2010 ons gaat brengen. Het jaar van economische groei, beter omgaan met het milieu, dat Mexicaanse griep het land uit gaat, een normale Koninginnedag en de rest van dat ene reclamespotje. Maar vooral heb ik na zitten denken over wat 2010 mij gaat brengen: mijn 16e verjaardag, de uitslag of ik door mag naar mijn examenjaar, meer kennis over het bespelen van de gitaar, meer levenservaring, de waarschijnlijke vakantie van mij en mijn broer naar London en ga zo maar door. Maar waar ik nou écht naar uit kijk: het nieuwe album van My Chemical Romance. Met een beetje geluk komen ze dit jaar nog naar Nederland, en krijg ik ze ein-de-lijk te zien. Het jaar van mijn helden. Je zou kunnen zeggen dat na die dag van het concert, ik geen reden meer heb om op de wereld te staan. Laat ik nou net niet zo in elkaar zitten. Ik ga het maken. En 2010 is nog maar het begin.
Gelukkig nieuw jaar, en de beste wensen!
Reageer (1)
WOW jij ook een heel gelukkig nieuwjaar hoop ik, en ik snap wat je bedoeld met KUT jaar geld voor mij ook
1 decennium geleden