04 Harry Styles
Niall komt de kamer binnen gelopen en ik kan het niet laten om hem even te bekijken. Ik weet nu al één week dat ik Niall leuk vind niemand weet het behalve Louis. “Harry, kom je mee naar de andere. We moeten zo naar dat interview” ik kijk op en zie Niall voor me staan ik knik en samen lopen we de deur uit en de trap af naar beneden. Als we benden zijn zie ik de ander jongens en Paul al staan. “Hup het busje in!” hoor ik Paul tegen ons zeggen. We lopen met z’n allen achter Paul aan naar buiten. Als we buiten komen worden we meteen door de menigte fans meegesleurd. Uiteindelijk komen we bij het busje en we stappen allemaal in. Ik ga tussen Niall en Zayn zitten en achter ons zitten Louis en Liam. Het busje begint te rijden en langzaam hoor ik het gegil van de honderden fans verdwijnen. De rit blijft stil heel soms hoor ik Louis en Liam zacht tegen elkaar praten. Na een half uur rijden voel ik dat het busje is gestopt, de deur wordt open gemaakt en ik stap uit. Daarna komt Niall de auto uit en de rest volgt hem, ik zie dat er al een heleboel fans achter de hekken staan te gillen omdat we zijn gearriveerd. Ik loop met een glimlach op mijn gezicht naar een paar fans toe en ga met hun op de foto, na een paar foto's met wat fans te hebben gemaakt loop ik samen met de ander jongens en Paul het gebouw in.
Een uur later zitten we op de te kleine bank die er voor ons is neergezet, het interview zal live worden uit gezonden op de Nederlandse televisie. De interviewer en interviewster kwamen naar binnen lopen en stelde zich voor. Na een tijdje hoorde ik iemand roepen dat we live zouden gaan, en nog geen seconde later begon de interviewer te praten tegen de camera."Hallo en welkom bij Life 4 You we hebben vandaag zeer speciale gasten uit Engeland en Ierland. Ook bekend als One Direction ". Hij draaide zich om naar ons en begon ons vragen te stellen natuurlijk wel in het Engels anders verstonden we hem allemaal niet. We antwoorden eerlijk op elke vraag ik begon langzaam mij aandacht te verliezen omdat Niall naast me zat, ik betrapte me er op dat ik aan het staren was en draaide snel mijn hoofd weg. Het interview verliep traag heel traag het leek wel alsof we hier al 3 uur zaten, na nog een paar vragen ronde we het interview af. We zwaaiden nog naar de camera voordat we opstonden en door Paul werden opgehaald om naar het hotel te gaan. We namen afscheid van de interviewers en liepen daarna achter Paul aan naar buiten. Waar we werden ontvangen door gillende fans we zwaaide nog even naar ze voordat we de bus instapte en naar het hotel reden. De rit naar het hotel was stil niemand zij wat. Niall zij niks maar zat al de hele tijd op zijn mobiel met iemand te sms'en. Liam zat ook op zijn mobiel, Zayn lag met zijn hoofd op Liam's schouder maar hij sliep niet en Louis die zat ook op zijn mobiel. En ik? ik keek doelloos voor me uit. Na een lange rit komen we uit eindelijk bij het hotel Niall springt op en gaat als eerst naar buiten ik zie hem naar Paul lopen. Ik loop op mijn gemak op hem af, als bij hun ben gekomen draait Niall zich om met een glimlach op zijn gezicht van hier tot Tokyo. "Waarom zo blij Nialler?" "Ik ga iemand ophalen van het vliegveld, ze kan elk moment landen dus ik ga er vandoor. Doei!" En met die worden loopt hij weg. Ik kijk hem na en als hij zijn auto instapt en weg rijd draai ik me om, om het hotel binnen te gaan. Ik loop meteen naar de lift en wacht geduldig totdat die komt, het duurt me veel te lang dus neem ik de trap ik hoef toch maar naar de 2e verdieping. Als ik op de 2e verdieping ben aan gekomen loop ik naar de kamer van Niall en mij. Ik wil de sleutel pakken maar zodra ik niks in mijn zak voel kom ik tot de conclusie dat Niall onze sleutel nog heeft. Ik ga niet op hem wachten op de gang misschien blijft hij nog wel een paar uur weg. Dus ik loop nu richting de kamer van Louis, als ik bij zijn kamer ben hoor ik twee stemmen met elkaar praten. Ik leg mijn oor op de deur, ik weet dat het niet echt gepast is om je vrienden afluisteren maar ik kan er gewoon niets aan doen. "Liam je weet dat hij me nooit leuk zal vinden" hoor ik Louis tegen Liam zeggen. Wow wacht! Is Louis gay dat wist ik helemaal niet waarom heeft hij mij dat nog nooit verteld.
Ik zit nu bij Zayn op de kamer want Niall is nog steeds niet terug ik begin me wel zorgen te maken, straks is er iets ergs gebeurd hij is al meer dan 3 uur weg. Hij zou toch alleen maar iemand ophalen van het vliegveld? Ik loop ook nog steeds met de gedachte dat Louis gay is ergens had ik het al wel zie aankomen, maar het komt alsnog best raar over nu hebben we twee gay's in een band zitten. Ik hoor de deur open gaan en Liam en Louis komen de kamer in. "Harry wat doe jij hier?" komt er verbaasd uit Liam's mond. "Niall heeft de sleutel van onze kamer maar hij is er niet dus kon ik niet naar binnen. Dus toen was ik maar naar jullie kamer gegaan" Nadat ik dat had gezegd gaat de deur weer open en dit keer komt Niall binnen met een ander meisje. "hey guys, dit is Laura ze is mijn vriendin" Ik kan niet geloven wat Niall zegt hij heeft gewoon een vriendin sinds wanneer? En waarom ben ik nu niet jaloers dat moet ik toch juist zijn als ik verliefd op hem ben?
Er zijn nog geen reacties.