Foto bij Hs 27 - The break up

Kort hs

(door Lynn)
We zitten met z'n allen in het park van RMA en Sterre vertelt net een verhaal over het hondje van haar tante, wanneer Shailene en Chanyeol -alweer hand in hand- erbij komen zitten. Maar in tegenstelling tot gisteren loop ik nu niet weg. Sammantha legt haar hand op mijn schouder en Leslie, die even bij ons zit omdat Silke bij Inge op bezoek is, en er nog steeds maar één iemand tegelijk bij haar mag zijn, neemt mijn hand troostend vast. Maar ik ga rechtop staan en zeg: "Chanyeol, kan ik even met je praten?" Hij knikt, met een vreemde blik in zijn ogen. Ik stap een eind weg van de anderen, zodat ze ons niet kunnen horen en hij volgt me. "Luister, Chanyeol", begin ik ,"Ik heb geen idee waarom je er zomaar met Shailene vandoor ging, maar ik neem aan dat je er je redenen wel voor zal hebben, zoals altijd. En als je niks meer voor mij voelt en liever bij haar wil zijn, kan ik dat accepteren. Maar dan wil ik niet dat het lijkt alsof we nog samen zijn." Ik bijt op mijn lip om mijn tranen te bedwingen. Ik wil niet dat hij ziet dat het me wel degelijk iets doet. "Ik wil haar niet, ik wil jou!", antwoordt hij tot mijn verbazing. "Als dat zo is, waarom ga je dan enkel nog met haar om? Waarom laat je me dan stikken wanneer ik je nodig heb? Mijn beste vriendin ligt verdorie in coma en wat doet mijn vriendje? Hij krijgt wat met een ander!! Waarom doe je me dit aan, Chanyeol? Waarom?" Nu laat ik mijn tranen wel stromen. Hij zwijgt. "Dat is duidelijk", zeg ik ,"Bye, Chanyeol, veel geluk met Shailene!" Ik draai me om en ren huilend naar mijn kamer. "Wacht! Lynn, wacht!", hoor ik hem nog roepen maar ik wacht niet. Ik kan niet bij iemand blijven die zo'n dingen doet.

Reageer (2)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen