Foto bij Hoofdstuk 9

Bloedster had de clan bijeen geroepen. Hij zou de kittens die zijn eigen dochter had meegebracht nu echte clankatten maken, en gelijk leerling. 'Katten van de Schaduwclan, dit zijn Moskit en Varenkit, zij hebben mij gevraagd of ze hunzelf bij deze clan mogen voegen." De grote kater stopte even, omdat er verbaasde stemmen opklonken. Hij gebaarde dat de clan stil moest zijn. 'En ik sta dat toe, hier wil ik geen tegenspraak op." Waarschuwde Bloedster de katten van zijn clan. 'Echter zijn zij nu oud genoeg om leerling te worden, en aangezien ze al een clan naam hebben zullen ze die ook gedeeltelijk houden" weer stopte hij even.

Bemoedigen duwde Kleinkit, Moskit en Varenkit naar voren toe, waarna de twee zelf vooruit liepen tot waar de leider stonden. 'Moskit, vanaf dit moment, tot je je krijgersnaam hebt ontvangen, zul je bekendstaan als Mospoot' Mauwde Bloedster. 'Ik zal jouw mentor zijn' Hij raakte de nieuwbenoemde Mospoot's neus aan met de zijne. Daarna riep hij Varenkit naar voren. . 'Varenkit, vanaf dit moment, tot je je krijgersnaam hebt ontvangen, zul je bekendstaan als Varenpoot' Mauwde hij. 'Varenpoot, Lichtvacht zal jou mentor zijn' Mauwde hij. Bloedster zag Lichtvacht naar voren komen lopen, en Varenpoots neus aanraken met de hare.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen