Schaduwstrijd
Scotty's POV
" Whaaaarg! Heeeeet! Water! Nu meteen!" Ik grijnsde terwijl Jack aan het gillen was. Na het eten plaatste ik een nepspin, een beetje bloedslijm en een stinkbom met
afstandsbediening bij de douche.
Om kwart voor twaalf ging ik naar het veld. Caleb stond tegen een muurtje uitdagend naar Jude te kijken. " Het is dus hun tweeën tegen elkaar" verduidelijkte Mark aan de rest van ons.
Mark ging naar het muurtje. " Ik hoor bij Team Caleb."
Darren ging naar Jude toe. " Het is een eer om bij jou te horen" zei hij eerbiedig. We verdeelden ons verder.
Thor bij Jude, Archer bij Caleb enzovoort.
Uiteindelijk ging ik bij Caleb staan.
Dit zou een topmatch worden!
Er werd gefloten. Sue had haar enkel gekneusd en kon daarom niet meespelen. Zij deed dus het werk als scheids.
Ik lette op Nathan, die balbezit had en naar de middellijn stoof. Nathan hoorde bij Jude, dus ik was er voor verantwoordelijk dat hij niet te ver kwam. Ik liep wat naar voren.
BZZZWIEEEE!!
Een daverend geluid verbrak het strijdgewoel.
Een zwarte bal viel naar beneden en brak in op de middellijn . We schreeuwden verschrikt.
Gelukkig was niemand gewond geraakt.
"Aliea?!" roept Mark. Inderdaad, die zwarte voetbal werd gebruikt door de aliens!
"We zijn vereerd dat je ons nog herinnert" klinkt een kille stem. Een dikke mist steekt op, maar wordt doorkliefd door de silhouetten van 11 personen. Ik herken de stem, maar van wie is hij?
Helemaal voor in de groep aliens steken twee bollen omhoog, een soort schijven. Weer herken ik deze, maar waarvan?
" Laat jezelf zien!!" schreeuwt Jude.
" Wat worden we bang" klinkt een spottende stem, een jongensstem dit keer.
" Dan laten we ons wel zien" roept een jong meisje vanuit de mist.
En inderdaad, de mist trekt op en onthult de schimmen.
We roepen geschrokken. Elke alien komt bekend voor. Ik herken spelers uit Gemini, Epsilon, Diamond Dust en Genesis.
"Wat kijken jullie bang. Zijn de mensjes geschrokken van ons?"
De vrouw die praatte kon ik me herinneren als Crypto, lid van Epsilon. Zij hadden korte metten gemaakt met Cloister Divinity, het saaie monnikenteam zonder gevoel voor humor.
" Tuurlijk Crypt, het zijn simpele mensen. Die schrikken om de 2 seconden. Maar laten we beleefd zijn en ons voorstellen" sprak de vrouw met de soort van schijven op haar hoofd.
"Ik ben Mercury, van Epsilon."
"Ik ben Crypto, van Epsilon."
" Diam, Gemini Storm" sprak een jongen met een spottende blik in zijn grijze ogen.
" Q.U.I.L.L!! Ik ben Quill! Ik speelde bij Genesis!"
Dit riep een klein paarsharig meisje met een roze driehoek op haar hoofd en roze wangetjes.
Een witharige jongen met een snee in zijn wang zuchtte.
" Kalmeer Quill. Ik ben Heat, speler van Prominence. Ik heb nooit tegen jullie gestreden, maar verwacht niet te weinig"
"Mijn naam is Rean, ik kom ook van Prominence" zegt een meisje met een staartje.
" Icy van Diamond Dust" kondigt een meisje met lang paars haar aan. Een blauwharig meisje zegt: "Ik ben Clara, ook van Diamond."
" Wij zijn Zell en Metron van Epsilon" zeggen twee jongens, een met wit, een met paars haar.
"Grengo, speler van Gemini, 12 jaar, afkomstig van Mars, beste vriend van Quill, groot fan van badeendj-"
"GRENGO!!! Schiet op!"
Mercury maande Grengo tot stilte.
" Wij zijn team Shadow Revenge, de herboren Aliea. En wij dagen jullie uit!"
Reageer (4)
awesome!
9 jaar geledenHahaha geweldig!
9 jaar geledenIk mag Grengo wel
Geweldig )
9 jaar geledenSnel verder !!
Hihihi wat is scotty toch irritant! Geweldig! IK WIL IN TEAM CALEB!!!!!
9 jaar geledenKan niet wachten op de wedstrijd!