'Waarom zijn jullie, zo-ho a-haardig?' Vraag ik en kijk hem aan.

'Daarom, kom ik denk dat het tijd is om te gaan.' Zegt hij en staat weer op. Zuchtend volg ik hem naar beneden en doe mijn jas aan.

Bij het tehuis aan gekomen loop ik tussen Hidan en Pein in. Ik druk traag op de bel en wacht tot de deur opengaat. Een vrouw opent de deur en laat ons naar binnen. 'Jij moet vast het nieuwe meisje zijn.' zegt ze en steekt haar hand uit. Ik kijk naar hand en dan naar haar. 'Ik wil hier niet zijn.' Zeg ik en kijk haar kwaad aan. 'Junya.' Zegt Hidan en mept me tegen mijn achter hoofd aan. Grommend schud ik de hand van de vrouw en sla dan Hidan alsnog in zijn maag. De vrouw die Soyo heette zegt ons te volgen en kijkt even kort naar Pein en Hidan. 'Doe rustig Junya.' Zegt Pein naar me en duwt me vooruit met zijn hand in mijn rug. In een grote kamer zie ik verschillende kinderen, veel jonge kinderen maar ook van mijn leeftijd en ouder. Hidan zet de koffer op de tafel en luister naar wat de vrouw heeft te vertellen. Pein zegt een aantal dingen en ik zie de vrouw knikken. Kleine kinderen beginnen zich rond me te verzamelen en kijken me aan alsof ik uit de ruimte kom. 'Boe!' Roep ik en ze rennen gillend en krijsend weg. Ik lach gemeen en kijk Pein, Hidan en Soyo raar aan als zij mij aankijken. De drie hebben het nog ergens over en ik kijk wat rond. Een jongen, van ik denk zeventien, komt naar me toe en stel zicht voor als Haku en ik kijk hem aan. 'Junya.' Zeg ik uiteindelijk en kijk van hem weg. 'Ga maar weer. Ik hoef geen nieuwe vrienden.' Zeg ik en kijk hem vuil aan. 'Zo dacht ik eerst ook. Je voelt je rot, he? Zijn ze jou familie?' Vraagt Haku en knikt naar Pein en Hidan die het gesprek met Soyo afsluiten. Ik lach kort en schud mijn hoofd. 'Tuurlijk niet, anders was ik hier ook niet. Wat sta je hier nog? Ik heb geen behoefte aan nieuwe mensen.' Grom ik naar hem. 'Junya.' Ik kijk op en zie Pein me wenken. Ik loop naar de drie toe en hoor wat ze te vertellen hebben. 'Je kunt naar de school en het is oke om af en toe met ons mee te gaan.' Zegt Pein. Ik knik en bedank ze.

Reageer (1)

  • AlphaRaven

    YEAH SNEL VERDER. Arme Pein, naja snelk verder gaan. dit is een heel leuk verhaal

    ene Happy New Year

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen