er is nog één ding dat ik niet snap...

Dara wende zich tot Sara, "De voorspelling sprak over jouw zus. Waar is ze?" "Mijn zus is gestorven, al een tijd geleden." De dieren keken elkaar aan. "Dus dat deel van de voorspelling klopt niet?" zei Rippertjiep, "Wat klopt er van de rest?"vooral van het deel over het verslaan. "Misschien is het een beetje anders omdat er de tweede keer uitverkorenen zijn" opperde Dara. "Hopelijk loopt het deze keer beter af," zuchtte Rodza. "Ze is ook geen kleuter!" zei Dara kwaad. Ze had een hekel aan het pessimisme van Rodza. "Wat vorige keer?" vroeg Sara. "14 jaar geleden woonde hier nog mensen. Het waren er niet zo veel, maar één paar had een dochtertje van 2 met lichte haren en lichte ogen. Ze kreeg er een zusje bij. Al na enkele maanden zag je haar haren als vossenbond. Net als in de voorspelling. We kregen weer hoop, maar een spion kwam achter de rede van onze vreugde. Het meisje was nog net geen jaar oud op het moment dat de vuurduivel zijn troepen stuurde. Hun ouders Lennerd en Marleen wisten de vijanden verbazend lang op te houden terwijl hun dochter van 3 met haar kleine zusje vluchtte, maar ze werden achterhaald vlak bij de plek waar we jou vonden. De voorspelling was in de kiem gesmoord." Bij Sara liep de rillingen over haar rug. Een meisje van 3 en één van nog geen jaar oud. Wie deed nou zoiets? Ineens kwam er nog een vraag bij haar op, "wat gebeurd er als je in een andere wereld sterft?"

Reageer (2)

  • Serenity

    HAHAAAAH :'D men stiefpa las mee..Inderdaad, wie doet er nou zoiets?!! verdeeeehr!

    1 decennium geleden
  • SimoneV

    snel verdser!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen