'Nee.' Zeg ik kort af en blaas de rook uit.Ik maak me los en ren naar onder toe met Hidan achter me.

Ik ren naar buiten toe door de achterdeur en neem nog een trek van mijn sigaret. 'Roken is slecht voor je.' Ik draai me om en zie Kisame en Zetsu die ook staan te roken. 'Moeten jullie zeggen. Jullie roken ook.' zeg ik terwijl de rook mijn mond verlaat. Kisame schud lachend zijn hoofd en laat een rare sigaret zien. 'Wiet.' Zegt Zetsu lachend, totaal dronken en misschien wel stoned. 'Sukkels!' Ik draai me om en zie Hidan staan. Hij pakt mijn sigaret uit mijn handen en trap de met zijn blote voet uit. 'Ga ergens anders staan.' 'Hey, wij waren hier eerder Hidan-chan.' Gromt Zetsu en gooit de nog brandende peuk voor Hidan's voeten. Ik luister niet, ik kijk alleen maar naar mijn sigaret. Mompelend loop ik naar binnen en loop naar boven toe waar ik me weer omkleed en alles in de koffer stop. 'Wat doe je?' Ik kijk op en zie Pein staan. 'Iets.' Grom ik en sla mijn koffer dicht en de sloten gaan dicht. 'Er is er een kwaad.' Zegt hij grijnzend en leunt tegen de deurpost aan zodat ik er niet door kan. 'Aan de kant.' Grom ik en zie Pein grijnzen. Hij gaat recht staan en pakt me bij mijn boven armen vast. Ik bijt mijn kaken op elkaar als hij zijn handen strakker om mijn armen zet. 'Laat me los!' Zeg ik en probeer me los te maken. 'Het is niet slim om nu nog in je eentje de straat op te gaan.' Zegt hij grijnzend met zijn gezicht vlak voor die van mij. 'Alsof jij daar wat om geeft! Jullie zijn toch moordenaars?! Mijn leven is toch al vergalt dus of ik vanavond of morgen in de goot lig maakt geen verschil. En nu los!' Roep ik. 'Pein, laat haar los.' Ik kijk langs Pein en zie Hidan de trap opkomen. Grommend laat Pein me los en gaat aan de kant voor Hidan. Hidan kijkt even naar Pein en schud zijn hoofd. 'Je bent dronken Pein.' Zegt hij en zet mijn koffer terug in de kamer. 'Weet ik en daar doe jij niks aan.' Zegt Pein grijnzend en kijkt naar mij. 'Je bent dan wel de oudste hier in huis, maar misschien niet de slimste met uitgaan. Drink water en ga slapen voor je weer het huis in de fik zet.' Zegt Hidan terwijl hij Pein over de gang naar Pein's kamer duwt. 'Whatever.' Mompelt Pein en krijgt een klap tegen zijn achterhoofd van Hidan. Ik lach zachtjes en hoor wat gescheld en gemopper voor Hidan terug komt.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen