We zijn 2 weken verder. James en ik zijn officieel samen. We hebben afgesproken samen 2 weken op vakantie te gaan. Ik glimlach als ik er aan denk. Samen met James 2 weken op vakantie! De bestemming weet ik alleen nog niet dat mag James uit kiezen. Hij wil dat het een verassing blijft. Zo romantisch! Alleen ben ik daar misschien iets te nieuwsgierig voor. Maar ik denk dat als ik lang genoeg door blijf zeuren hij het wel zegt. We gaan al over twee weken. Ik heb er zoveel zin in. Er is toch niks beter dan met je grote liefde op vakantie gaan? Voor mij in ieder geval niet. O, wat zal het leuk worden. *Tringgg*, de bel. Dat zal James zijn. We hebben afgesproken samen wat te gaan eten. Maar eerst nog even vraag waarheen we op vakantie gaan. ‘Hoi, schat. Hoe is het? ‘Hey, het gaat goed hoor. Ben je er klaar voor’? ‘Voor jou altijd’: zegt hij. ‘Maar ik heb nog een vraagje. Wil je alsjeblieft zeggen waarheen we op vakantie gaan’? ‘In het restaurant zal ik het je vertellen. Maar ik weet zeker dat je het geweldig gaat vinden’. Ik loop de deur uit en stap in zijn auto. Op naar het restaurant dan maar. Eenmaal aangekomen in het restaurant gaan we zitten een tafel 14. Er komt een ober naar ons toe en schenkt wat te drinken in. ‘Oké, ik zal je vertellen waarheen we gaan’. ‘O, ik kan niet wachten’. ‘We gaan naar… New York’!!! ik slaak een gilletje. ‘New York? Echt? O schat wat geweldig’! Loop naar hem toe en omhels hem. Wat is het toch een geweldige gast.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen