Als ik wakker word lig ik op mijn bank. Ik kijk op de wekker hoe laat het is. Het is 13:00.
O, ik heb zo’n koppijn. Naast mij ligt Diana. Ik kan me niks meer herinneren van gisteren. Ik loop naar de keuken en pak een glas met water. Wat heb ik een dorst zeg. Als ik me omdraai schrik ik me rot. Diana staat achter me. Ik schiet in de lach. Wat ziet zij eruit zeg. Haar haar staat alle kanten op en haar mascara zit op haar kin. Ze zegt: ‘Jezus, wat heb ik een honger’. Ze loopt naar de koelkast. Ze pakt de cornflakes. Ze schenkt wat melk in een bakje en doet de cornflakes erbij. Ik loop naar de kamer en ga op de bank liggen. Ik zet de tv aan. Zo family Guy. Het blijft een leuk programma. Diana komt naast me zitten. Ze komt tegen me aan liggen en zegt: ‘Het was leuk gisteren, moeten we vaker doen’. Ik zeg: ‘Ja, alleen kan ik me er niks meer van herinneren’. Diana schiet in de lach. ‘Ja, je ging lekker los gisteren’.

Het is half 4. Diana en ik zien er weer fatsoenlijk uit. ‘Dag schat, tot volgende keer’. Ik geef haar 3 kussen op haar wang en sluit de deur. Ik ga op de bank liggen. Zo, ff uitrusten. Ik voel langzaam mijn ogen dicht vallen. Als ik wakker word is het 7 uur. Ik doe mijn haar in een knot en loop naar de keuken. Ik pak en pan en een ei. Een lekker gebakken ei gaat er nu wel in. Als mijn ei klaar is leg ik hem op een boterham. Een beetje peper erover en ik kan gaan eten. Ik ga aan tafel zitten en snijd mijn boterham. Als ik klaar ben met eten zet ik de tv uit en ga naar boven. Ik poets mijn tanden en ga in bed liggen. Morgen weer een nieuwe dag.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen