'Ze is geen zestien, denk voortaan even na met je dronkenkop.' Moppert Kakuzu en start te auto.Waarom maakte hij er ineens zo'n probleem van?En daarbij, ik dacht dat ze mensen..doodden..

Terug bij het huis van de jongens strompelen we naar binnen en spreiden ons op. De een ging naar boven, de ander naar de woonkamer. 'Ik ga slapen, denk ik.' Mompel ik en hijs me de trap op vasthoudend aan de trapleuning. Ik voel Hidan's armen om me heen en dan hoe ik naar boven 'zweef'. Ik lach zachtjes en leg mijn handen in zijn onderrug. Hidan loopt zijn kamer in en legt me neer op zijn bed. Ik gaap en strek uit. Langzaam kom ik overeind en zie een glas water voor me. 'Drink maar.' Zegt Hidan en zorgt dat ik het aanneem en drink het op. 'Ik ben vaker dronken geweest.' Zeg hij en grijnst even scheef. Ik knik en sta op om mijn pyjama te zoeken. 'Ben ik dronken?' Vraag ik en draai me even om. 'Heb je hoofdpijn? Misselijk, moe?' Stelt Hidan een aantal vragen terwijl hij zijn kleren verwisselt met een slaapbroek. Ik denk even na en pak mijn pyjama wat bestaat uit een topje en een soort boxer. 'Ik ben wel moe, hoofdpijn had ik al de hele dag. Misselijk, nee.' Zeg ik en kleed me om. 'Hoofdpijn erger geworden? Hoe is je gezichtsveld?' Stelt Hidan nog twee vragen. Ik laat me op bed neer vallen en zucht eventjes. 'Nee, hoofdpijn is minder erg, en mijn gezichtsveld?' Vraag ik en kijk Hidan raar aan. 'Yep, is het smaller geworden?' Antwoord hij en ik richt mijn blik op iets. 'Nee..Ik denk het niet.' 'Dan zul je misschien aangeschoten zijn.' Zegt Hidan en gooit zijn kleren ergens in een hoek. Ik knik en kom weer overeind. Ik loop naar mijn koffer en begin erin te graven. Gapend verschuif ik wat spullen en vind mijn jack. 'Wat zoek je?' 'Ik moet een sigaret.' Zeg ik en merk dat mijn handen licht beginnen te trillen. Handen die om mijn middel heen glijden tillen me op en ik spartel. 'Hidan~!' Zeg ik en kan nog net een sigaret pakken. Ik maak me los en loop een stukje de gang op terwijl ik de sigaret opsteek. 'Geef aan mij.' Zegt Hidan terwijl hij met zijn hand uitgestoken naar me toe loopt. Ik schud mijn hoofd en draai me weg van hem en haal diep in. 'Junya, geef aan mij a.u.b.' Zegt Hidan die me omdraait. 'Nee.' Zeg ik kort af en blaas de rook uit. Ik maak me los en ren naar beneden toe met Hidan achter me aan.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen