Foto bij why do you wanna help me out of my problems ( Tom lovestory ) 121

Hey lieve lezers (:
Ik ben geslaagd voor EHBO (: ik ga misschien de vervolgcursus wel doen, want het is echt wel leuk en handig (:
Eindelijk is de vakantie begonnen, maandag tot en met vrijdag vertrek ik naar London met jumbielove en mijn vriend.
Wat gaan jullie allemaal doen? ;D
Misschien morgen nog een hoofdstuk en anders volgend weekend (:

groetjes magiclove

Je hoorde een verschrikkelijk piepend geluid waardoor je kreunde. Uhg, waarom? Je voelde je zo moe. Ook Tom hoorde je geërgerd zuchten en niet veel later een smak waarna het stil was. Je ging wat dichter tegen hem aanliggen en legde je hoofd op zijn borstkas. Nog een paar minuutjes zo liggen, dan zou je eruit gaan. Je deed je ogen dicht en voelde je langzaam weer indommelen tot Bill irritant luid begon te roepen en kloppen aan de deur. Je voelde Tom bewegen en deed je hoofd van zijn borstkas. Hij stond geïrriteerd recht, deed een boxer aan en smakte de deur open, bijna recht in Bill’s gezicht. Tom: “Laat ons slapen!” Bill: “Ik weet niet of je het door hebt maar over een kwartier moeten we vertrekken naar de studio.” Je hoorde Tom vloeken waarna hij de deur terug voor Bill zijn neus sloot en het licht aan deed. Ook jij ging dan maar uit bed. Blijkbaar waren jullie terug in slaap gevallen. Je kleedde je snel aan en liep naar de badkamer om je tanden te poetsen zoals Tom. Daarna kamde je nog door je haar en besloot om het in een slordige dot te doen en deed nog een beetje mascara en eyeliner op. Daarna ging je terug naar je slaapkamer en nam je handtas. Van onder je nachtkastje nam je ook nog jou boek voor de auto mee en stak dat snel in je tas voor Tom het zag. Als je even alleen zat kon je wel eventjes verder leren want over een paar dagen zouden Annelies en jij examen gaan doen. Je was benieuwd hoe Tom zou reageren als hij het papiertje van je voorlopige rijbewijs zou zien. Je ging naar beneden waarna Tom jou een gesmeerd broodje gaf en jullie daarna naar buiten gingen. Bill ging dit keer rijden met Tom zijn auto en dus konden Tom en jij jullie broodje onderweg opeten. Gustav en Georg zaten in de auto van Georg. Rond 8u kwamen jullie aan bij de hekken van de studio. De hekken gingen al snel open en meteen reed Bill er langs. Hij parkeerde de auto niet ver van de studio en jullie stapten vervolgens uit. Je nam meteen Tom zijn hand vast die jou glimlachend aankeek. Tom: “Ben je er klaar voor?” Jij: “Zeker.” Tom: “That’s the spirit.” Jullie stapten naar binnen en werden meteen begroet door een vrouw achter een balie. Vrouw: “David wacht op jullie in zaal 4.” Jullie knikten en stapten verder naar blijkbaar zaal 4. Aan de muren hingen allerlei posters van bekende zangers en zangeressen. Ook zag je een muur vol met lp’s aan de muur hangen. Het zag er best wel cool uit. Jullie stonden voor de deur van de kamer waar de manager zou zitten en Gustav klopte op de deur voor hij die open deed. Je zag aan de tafel een man zitten die met gebogen rug iets aan het lezen was. Dat zal waarschijnlijk wel David zijn. De man keek op en ging rechter zitten. David: “Juist op tijd.” Hij keek naar jou en stond daarna recht van zijn stoel. Hij stapte op je af en stak zijn hand uit. Je nam zijn hand aan en schudde deze. David: “Demi toch? Ik ben David hun manager.” Jij: “Dat ben ik.” David: “Ik ga eerst even de jongens aan het werk zetten en dan kunnen wij even belangrijke dingen bespreken over de cover.” Je knikte waarna de jongens naar de opnamekamer moesten die de kamer ernaast was. Tom gaf jou nog snel een kus en wenste je nog veel succes. Daarna verdween hij uit de kamer gevolgd door David. Je besloot om maar al te gaan zitten aan de tafel. Niet veel later kwam David terug en ging over je zitten aan de tafel. David: “Ik zal even uitleggen wat we voor dit album zowat verwachten, over de deadline en natuurlijk over hoeveel je betaald zal krijgen.” Je knikte ten teken dat het goed was en meteen begon hij weer te praten. Na zijn uitleg vroeg hij of je nog vragen had maar je schudde jou hoofd. De opdracht was duidelijk. Daarna tekende je jou contract na alles nog eens nagelezen te hebben en gaf je een papier terug aan David. Het andere mocht jij houden. David: “Ik moet zeggen, ik heb je gezien op tv en je bent echt wel goed.” Jij: “Dankje.” Je kreeg een grote glimlach op je gezicht. Het was altijd fijn om die dingen te horen. Daarna mocht je naar de jongens gaan om te luisteren zodat je een gedacht zou hebben wat voor muziek het nieuwe album zou hebben.



Nog een paar gifs natuurlijk (:



Arme Tom toch ;p



Smile! (:



En een foto van Tom (:




@jumbielove: Londen wordt super!

@Luckey: Jaloers? Je zal de jouwe wel vinden (: Vanaf nu probeer ik om 2 keer in de week te posten (; alleja het zal voor na London worden (:

@SUPPORTxBILL: misschien, misschien ook niet (;

Reageer (3)

  • KiliXxEagle

    Awesome! <3 snel weiter bitte! (flower)

    9 jaar geleden
  • Luckey

    nee niet jaloers ;)
    ben blij voor jou dat je zo vriendje heb :)
    dan wachten we rustig af maar ;)
    veel plezier in london!!
    demi gaat super ontwerp maken!!
    snel verder please

    9 jaar geleden
  • jumbielove

    Verder gaan

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen