Ik knik en denk aan Sasuke en aan Itachi.Nu hij het zei..Qua gezicht hadden ze wel wat gemeen.

Uiteindelijk vertrekken we allemaal naar de stad en lopen we de discotheek binnen. Ik laat mijn kaartje zien en hij word verscheurd net als alle andere en krijg een stempel op mijn hand. Ik bekijk het en zie twee T's staan. 'Oi! Junya!' Ik kijk op en zie de jongens een stuk verder op. Lachend ren ik naar ze toe en verontschuldig me snel. 'Wil je wat te drinken?' Vraagt Hidan aan me terwijl hij wat geld aanneemt van de andere. 'Umh..n-nee dankje.' Zeg ik en schud mijn hoofd. Hidan haalt zijn schouders op en loopt weg door de menigte naar de bar. 'Ben je al eens uit geweest?' Vraagt Kisame en slaat zijn armen van achter om mijn middel. Ik schrik lichtjes en kijk om terwijl ik mijn hoofd schud. Hij grijnst en zorgt dat ik mee dans. 'Junya!' Hoor ik mijn naar boven de muziek uit en kijk rond. 'Hey!' Roep ik als ik de meeste mensen van mijn klas zie en maak me los uit Kisame's armen en ren, voor zover dat gaat, naar hen toe en omhels Tenten en Ino. 'Ik dacht dat jij niks had.' Lacht Ino en kijkt me grijnzend aan. Ik lach kort en bloos. 'Hidan had me mee genomen naar de stad en heeft me overal naar toe gesleurd. Uiteindelijk was het zo gekomen dat ik kleren moest passen. Ik kwam uit op dit setje, maar vond het te duur en had geen geld bij en had het terug gehangen.' Leg ik uit en haal even adem. 'Bijna bij de uitgang draai ik me om zie ik Hidan de kleren betalen.' Zeg ik lachend en kijk even om naar de jongens waar Hidan net de drank uitdeelt. 'Maar ik moet hem nog terug betalen.' Roep ik over de muziek uit en spring aan de kant als Naruto me in mijn zij prikt. 'Naruto! Arigato.' Glimlach ik en buig lichtjes. Ik zie nog verschillende bekende en loop weer terug naar de jongens. 'Hey' Krijg ik toe geroepen en roep 'hey' terug en kijk naar de jongens. Ik voel wat onder mijn voet kraken en kijk naar de grond waar verschillende blikjes lagen. 'Hoeveel hebben jullie al gedronken?!' Probeer ik te vragen en ben blij dat de muziek even stopt. 'Ik drink niet, ik moet straks nog rijden. Maar die zijn al dronken.' Zegt Kakuzu en wijst naar Kisame, Sasori en Zetsu. Ik knik en kijk naar Hidan. 'Moet je echt niks te drinken?' Vraagt hij en leunt een beetje in. 'Nee, ik heb ook helemaal geen geld bij.' Antwoord ik met mijn lippen langs zijn oor. 'My treat.' Zegt hij en sleurt me mee de menigte in. 'HIDAN!' Roep ik en probeer terug te lopen. Bij de bar bestelt Hidan twee cola bacardi's en betaalt het. 'Ik ben geen zest-.' 'Gewoon drinken.' Zegt Hidan met een grijns. Twijfelend neem ik het dan maar aan en drink ervan.

Uiteindelijk drinken we meer en voel ik me losser en lichter worden. Ik dans met de jongens, mensen van mijn klas en onbekenden. Laat, of misschien heel vroeg, vertrekken we naar huis toe en hoor Kakuzu op Hidan vitten terwijl ik tussen Kisame en Hidan in zit. 'Waar zit je met je hoofd?' Roept Kakuzu en draait zich om om Hidan aan te kijken. Ik leg me tegen Hidan aan en sluit moe mijn ogen. 'Kakuzuuu..' Mompelt Hidan geïrriteerd en ik lach zachtjes. 'Ze is geen zestien, denk voortaan even na met je dronkenkop.' Moppert Kakuzu en start de auto. Waarom maakte hij er ineens zo'n probleem van? En daarbij, ik dacht ze mensen..doodden..

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen