Foto bij why do you wanna help me out of my problems ( Tom lovestory ) 120

Hey lieve lezers van me (:
Deze week school zit er voor me op, morgen avond nog wel EHBO- les (:
Echt dank jullie wel voor het lezen van mijn verhaal (:

groetjes magiclove

Jullie zaten weer samen voor de televisie. Jaja het programma ging beginnen. Jullie hadden er nog geen seconde van gemist sinds het begonnen was. Blijkbaar vonden de andere jongens het net zo leuk als Tom en jij. Iets wat je in het begin niet had verwacht. Je zag zo een heel deel werken passeren. De één al wat mooier dan de ander, maar er zaten echt geen slechte werken tussen. Maar er konden maar 20 mensen blijven en jij was daar gelukkig één van. Nog steeds was het raar om jezelf ineens op tv te zien maar toch gaf het ergens een bepaalde kick. Je zag jezelf aan het werk en daarna een beeld van jou werk. Het meisje dat gehuld was achter doeken. Je hoorde terug de commentaar van de jury en kreeg een lachje op je gezicht. Je lach werd nog groter op het moment dat je weg ging en opeens heel luid en enthousiast begon te juichen. Je hoorde ook nog heel luid een “gefeliciteerd” en meteen keek je lachend naar Bill. Keith: “Wel die is blij.” En je hoorde de jury nog lachen. Daarna begon de reclame. Jij: “Heb ik echt zo luid gejuicht?” Georg: “Blijkbaar.” Jij: “Oh god, dit is best wel beschamend.” Meteen trok Tom je lachend in zijn armen. Tom: “Niks om over te schamen, je was gewoon blij.” Hij drukte een kus op je voorhoofd en keek daarna weer naar de tv. Jij: “Ik kan nog altijd niet geloven dat ik bij de laatste 20 zit. Volgende keer zullen er nog maar 10 overblijven en dan is het al de kwartfinale.” Tom: “We zijn er zeker van dat je ver geraakt, zelfs dat je wint.” Jij: “Maak me nog wat zenuwachtiger ja.” Je gaf Tom een speelse duw waarna hij je vastpakte en je dicht tegen hem aantrok. Toen begon het tweede deel en meteen was het terug stil. Je zag Jason in beeld komen en keek benieuwd naar zijn werk. Het zag er best wel leuk uit maar die wolf van de vorige keer was toch wel beter. Gelukkig ging ook hij door. Na nog een aantal andere mensen was het programma gedaan en stond Tom op met jou in zijn armen. Tom: “Kom, kom bedje in, morgen naar de studio.” Je kreeg een glimlach op je gezicht. Juist ja morgen, dan zou je voor het eerst meegaan. Je zou met de manager spreken over die cover en waarschijnlijk ook een voorproefje krijgen van de muziek. Je was echt benieuwd en niet alleen jij zo te zien, ook Tom was er even enthousiast over en had precies een trotse blik. Zeker toen je het aan de rest van je vrienden vertelde zag je die trotse glinstering in zijn ogen. Je was echt gelukkig met hem. Je was nog nooit zo gelukkig geweest. Eenmaal boven kleedde jullie je uit tot op jullie ondergoed. Je nam een t-shirt van Tom die gemakkelijk als pyjama door kon gaan. De t-shirt kwam namelijk tot aan je knieën omdat ze zo groot waren. Oké je nu zelf ook niet bepaald groot maar toch. Je zag Tom jou glimlachend aankijken. Tom: “Ik vind het leuk als je mijn t-shirts draagt.” Je keek hem glimlachend aan en het volgende moment werd je op bed getrokken door hem en voelde hoe Tom over jou heen hing. Hij keek je grijnzend aan en speelde met zijn lippiercing. Meteen trok je hem lager naar je toe en drukte je lippen op de zijne.


Speciaal voor jullie nog een paar extra's (:



Wat is hij toch een cutie ;D



De laatste (:



Oke nee dit is de laatste (;



@Luckey: Dat doe ik zeker, we zijn ook al bijna 4 jaar en een half samen (: Tom is inderdaad een schatje voor Demi (: Nogmaals bedankt voor de nominatie, ik voel me echt vereerd (; en de rijlessen komen denk ik alweer in het volgende hoofdstuk aan bod (;

Reageer (3)

  • KiliXxEagle

    cooool! En ik geef Tom groot gelijk, ze gaat die wedstrijd keihard winnen! :D

    snel verder bitte! (flower)

    9 jaar geleden
  • Luckey

    Wow!!!!
    Dat is lekker lang!!!
    Doe je goed met je vriendje
    Ik ben beetje jaloers op je en denk
    Maar wel super leuk

    Alsje ;)
    Je verhaal hoorder er gewoon bij

    Tom is de hele tijd trots op der
    Dat tom nog het shirt aan laad

    Snel verder please!!!

    9 jaar geleden
  • jumbielove

    Verder gaaaaaaaan en nog een paar dagen en we zitten in londen :D

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen