Foto bij Hoofdstuk 6

Moskit was boven aan hèt jagen en varenkit was even aan het jagen toen kleinkit kwam dus ze wisten niet dat ze er was. Toen Moskit de vreemde geur rook sloop hij stil naar beneden wie zou da zijn? Hij zag niet dat wie het was omdat het donker was toen hij de omtrek van de kat zag merkte hij dat ze ongeveer even groot was als hij dus hij kwam op normale manier dichterbij. 'hè kleinkit lek je eindelijk weer te zien is het ng leuk in de schaduwclan.' 'Ja maar ik wordt wel vaak uitgemaakt voor papa's lievelingtje omdat mijn straffen altijd minder zijn' antwoorde kleinkit. 'we hebben trouwens toch besloten om net naar de schaduwclan te gaan. ' zei Moskit om er maar niet omheen te draaien. 'Wat!? maar jullie moeten mee anders wordt ik samen met grijswit leerling en dan zijn we met zijn tweeën de jongste en....' Moskit wist ook dat hij en varenkit kleinkit erg teleurstelde dor niet te gaan. Maar hij had gewoo. Geen keus hij was er nooit geweest en misschien werdt hij wel gewoon weer teruggestuurd worden. 'nee ik kan echt niet gaan ik weet helemaal niks van de schaduwclan.' kleinkit begon weer 'ja maar hier kunnen jullie ook niet blijven vroeg of laat zullen de tweebenen komen. En in de clan worden jullie beschermd door jullie clan en het is er heus fijn hoor.' na een lange discussie ging Moskit toch overstag hij maakt varenkit wakker en vroeg haar mening. Zij wilde ook gaan dus ze zouden gaan. niet meteen ookal zou kleinkit toch wel betrapt worden maar ze wilden eerst nog even afscheid nemen vaan hun huis. De volgende dag gingen ze me zijn drieën naar het schaduwclankamp. Moskit keek naar het kamp dit zou zijn thuis worden. Het was toch een bete vooruitzicht dan altijd maar in de oude schuur te blijven.toen ze binnen kwamen barste er meteen een kabaal van roepende katten los...

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen