Foto bij Hoofdstuk 4

Moskit merkte dat de andere kitten binnenkwam maar keek niet op hij was te verdrietig. Bloed had gezegd dat ze zich bij de bloedclan moesten aansluiten een vreselijk moorddadige clan. Maar eikbloem weigerde om zich bij de bloedclan aan te sluiten en ze ging het gevecht aan. Ze vocht dapper en het leek zelfs even alsof ze zou kunnen winnen maar bloed had gewoon zijn best niet gedaan toen hij dat we deet was het gedaan met eikbloem. Varenkit was degene die zich tot de andere kitten wendde 'wie ben jij en wat kom je doen?' vroeg ze op verdrietige fluistertoon. 'ik ben kleinkit de dochter van bloedster de leider van de Schaduwclan ik ben hun beste sluiper. Ik ben namelijk zo het kamp uit geslopen, Moskit wist dat hij, ver een pas manen veel met kleinkit te maken zou hebben aangezien hij dan naar de schaduwclan ging. 'ik ben Moskit en dat si mijn zusje varenkit' zei Moskit. ' en dit is onze moeder' na een lang gesprek waarin Moskit vertelde dat hij naar de schaduwclan zou gaan wilde hij en varenkit eikbloem gaan begraven. Kleinkit die had gehoord dat het hun moeder was hielp mee. Toen eikbloem begraven was en er door haar twee jongen een tak met rode bessen in de aarde was geplaatst ging kleinkit weer naar huis terug. 'varenkit we moeten sterk blijven en niet de moed opgeven we blijven gewoon her en vangen muizen tot we oud genoeg zijn om naar de schaduwclan te gaan.' dus zou ging het Moskit ging vanaf nu elke dag boven in de schuur jagen en varenkit zorgde voor het water en stond anders op de uitkijk. Het was moeilijk maar ze kwamen er doorheen ze zouden nu over een maan naar de schaduwclan gaan....

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen