Foto bij I fell for you ~209~

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (6)

  • Assietje

    O.oh, en dan heb ik je niet meer op je verjaardag kunnen feliciteren...
    Nou, bij deze dan nog een felicitatie:

    FELICIFLAPPIESTEERD!!! (flower) (yeah) (K)

    Maar eventjes: Je bent 15?!?!?!?!
    HOE KAN HET DAT JE AL ZO GOED KAN SCHRIJVEN EN GEWELDIGE VERHAALLIJNEN VERZINT EN OMG!!!!
    Ik had je echt ouder geschat... En dat bedoel ik dan niet als een negatief iets ofzo, want ik heb nu nóg meer bewondering voor je. Gewoonlijk is de schrijfstijl bij een jonger iemand altijd anders, (minder ontwikkeld misschien?)

    En ikke ben 14 oktober jarig (en 17 jaar)

    8 jaar geleden
  • Nathasjaaa

    Nog gefeliciteerd!!!

    Ik ben 8 oktober jarig!

    Ik ben eigenlijk wel blij dat Severus het iemand heeft verteld... dat moest eigenlijk best wel tijd worden...

    8 jaar geleden
  • Rhovaneth

    Wow. Ik ben echt veel te lang niet meer online geweest. Net je laatste paar hoofdstukken gelezen en ze waren weer geweldig. Een beetje laat, maar gefeliciteerd! Snel verder!

    8 jaar geleden
  • EvilDaughter

    Gefeliciteerd!!!!!
    Ik ben 10 februari jarig.
    Ik geloof wel dat het goed met hem komt :)

    8 jaar geleden
  • magiclove

    Haha Sev vind het geweldig als ze boos is (zolang het niet op hem is)
    Ik denk dat velen het wel eens geweldig vinden als je zo durft tekeer gaan tegen je leerkracht of schoolhoofd ^^
    Al een geluk trekt Dumbledore zich daar niks van aan (:
    snel verder

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen