Nathaniel Joshua Asher
Naam: Nathaniel Joshua Asher
Bijnaam: De naam Nathaniel wordt door iedereen afgekort als Nath. Zo stelt hij zich voor en als iemand hem roept luistert hij hier vaker naar dan naar Nathaniel. Dat komt ook omdat hij de lange versie niet mooi vindt en er dus weigert naar te luisteren. Als hij met de politie in aanraking komt gebruikt hij de naam Josh, wat de afkorting is van zijn tweede naam.
Leeftijd: 19
Innerlijk: Nath is, rond vrienden en bekenden, een vrolijke jongen. Hij doet gek en maakt vaak flauwe opmerkingen, hoewel die af en toe nog wel eens bot over kunnen komen en mensen pijn kunnen doen. In dat soort gevallen bedoelt hij het niet pijnlijk, maar hij realiseert zich niet altijd hoe pijnlijk een opmerking kan zijn. Hij heeft soms ook wel moeite om zich naar zijn leeftijd te gedragen, in zijn hoofd denkt hij vaak nog als een klein kind. Meestal kunnen mensen er wel om lachen, hij heeft zichzelf er nog nooit echt mee voor schut gezet. Rondom onbekenden of werkrelatie's is hij een stuk serieuzer en wil hij graag zijn werk goed doen. Hij is wat dat betreft best een perfectionistisch. Hij heeft ook nog een derde kant, die tevoorschijn komt als hij boos wordt. Nath wordt niet zomaar boos, je moet hem echt lang en goed dwarszitten of echt iets heel ergs doen wil hij uit zijn slof schieten. En berg je dan maar, want als hij boos is, scheldt hij iedereen de huid vol en is hij ook niet bang om geweld te gebruiken. Het duurt dan een tijdje voordat hij weer gekalmeerd is en moet hij gewoon even met rust gelaten worden.
De actie's van de bende zijn voor hem heel gewoon en hij denkt er dus helemaal niet over na. De eerste 14 jaar van zijn leven heeft hij van zijn vader geleerd waar vrouwen voor zijn, en daarna heeft de bende die ideeën alleen maar versterkt. Hij wil mensen geen pijn doen, maar in dit geval weet hij gewoon niet beter.
Uiterlijk: Nath heeft geen bijzonder uiterlijk. Hij heeft een normale bouw, bruine ogen en donkerbruin haar dat eigenlijk net te kort is voor een echte kuif, maar dat hij wel, met behulp van een beetje gel, omhoog laat wijzen, waardoor zijn voorhoofd zichtbaar wordt. Zijn kledingstijl is ook gewoontjes. Een spijkerbroek, een shirt en sneakers en Nath vindt het wel goed. Het maakt hem niet zoveel uit wat hij aanheeft, alleen zijn haar moet altijd goed zitten.
Geschiedenis: Nath is al heel vroeg bij de bende gekomen. Op zijn 14e is hij opgenomen in de groep als manusje-van-alles, een loopjongen die geen waarde had. Door zijn gekke gedrag had hij snel veel vrienden gemaakt en mocht hij op zijn 16e al meedoen met de grote jongens.. In het begin moest hij vooral de vluchtauto besturen en werd hij gebruikt als pakezel. Pas sinds een jaar is hij compleet geïnfiltreerd. Sinds die tijd mag hij meedoen met het ontvoeren en verkopen van de meisjes.
Tot zijn 14e heeft hij met zijn vader gewoond. Zijn vader was een echte hoerenloper en hij heeft het dus ook van huis uit meegekregen dat vrouwen er vooral zijn voor plezier. De bende heeft dit gevoel alleen nog maar versterkt. Ondanks dat hij veel vrouwelijke vrienden heeft gehad, heeft hij nog nooit een echte relatie gehad en ook nog nooit echte liefde en verliefdheid gekend.
Nath heeft een halfzusje. Zijn moeder heeft, nadat ze zijn vader heeft verlaten, een relatie gehad met een andere man en daarmee een kind gekregen toen hij 7 was. 8 jaar later, toen hij 15 was, is zijn moeder gestorven aan longkanker (veroorzaakt door het vele roken) en de vader van zijn zusje heeft het arme kind in een opvanghuis achtergelaten. Hij zoekt haar zoveel mogelijk op en gebruikt het geld dat hij verdient om haar te verzorgen. Het is een eigenwijs kind dat graag haar eigen weg zoekt en hij is haar dan ook regelmatig kwijt.
Extra: Nathaniel heeft een hekel aan roken en drugs. Er is niet echt een reden voor, hij vindt het gewoon ontzettend smerig. Hij drinkt wel, maar behoorlijk met mate, meer dan twee biertjes zal je hem echt niet zien drinken op een avond. De reden dat hij zo weinig drinkt is omdat hij bang is om de controle te verliezen. Hij vindt het idee dat hij geen of weinig controle meer heeft over zichzelf gewoon niet fijn.
Er zijn nog geen reacties.