Foto bij the hellsfire academy (9)

Dit is Chiaki alleen is haar boog iets groter

Toen die domme benden genaamd the snakes wegwaren kwam er meisje aangewandeld ze hat lange haren elfen oren en een boog. Izumi wist meteen dat ze een elf was. "da was stoer terug durven praten tegen die bitch van the snakes" sprak ze "ik ben Chiaki en als ge is in een gevecht graakt ben de beste schutter van mijn het school" en ze hield haar boog omhoog. Zo was de benden al ferm uitgegroeid. Maar nu kwam het de eerste saaie lessen het begon al goe geschiedenis van magisch wereld en de leerkracht was meneer Nakashima (was een vogeldemon koolmees om presies te zijn). "hé gaan we samen" vroeg Miku "das 1 van de weinige lessen die we samen hebben". "col meneer Nakashima super stoere leerkracht" lacht Chiaki "een beetje hipperactief ma ja het is een koolmees voor iets :P". Goe voor Izumi dat ze begon met geschiedenis daar was ze altijd al goe in geweest.Chiaki had gelijk het was een stoere leerkracht dus ging de les snel voorbij. Onderweg terug naar onze kamer liep er een gast voor bij en Miku kon haar mond niet dicht houden. "Miku stopt me kwijl" zei Iz toen ze Miku haar mond dicht duwde "wie is die gast". "O aleen de knapste gast van het school" antwoorde ze "en zijn naam is al even mooi Atsushi". "zij er iemand sushi" de dier van hun kamer ging open en Kumiko stak haar kop buiten "Ne ik zij Atsushi" "o die gast" zei ze en draaide met haar ogen "volgens mij ga jij nog is een tempel bouwen in eren van die gast stopt gewoon me kwijlen en ga er me praten"

Een bewijs da Miku ook maar een meisje is en niet met haar crush durft te praten maar hoe gaat ze ooit die gast naar haar laten kijken daarvoor moet je weer w8en (doeg)

Reageer (2)

  • DarksideCher

    cool chiaki is mijn naam in het japans vertaalt! :D

    1 decennium geleden
  • CuppieCake

    wooooohooow :p
    verder wendy poep ^^
    btw kheb nog 2vervolgjes xXx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen