Foto bij new room? what does it look like? is it behind the door that has always been locked

meet julie^

julie pov.

welke kamer is van mij?? ik zou het niet weten wacht ik bel mijn moeder! riep rozie terwijl ze al naar beneden rende.
mam welke kamer is van julie?? owh okay en waar is de sleutel owh okay thnx! hoorde je rozie aan de telefoon.
EN??? riep justin nieuwschierig naar benenden. Het is de kamer met die giga mooie deurknop hoorde ik rozie nog zeggen ik keek naar de deur en vroeg mij af hoe mijn kamer er uit zou zien.
hehe rozie ben je eindelijk boven ik wil mijn kamer zien!! riep ik ongeduldig.

justin pov.

jaja rustig nou maar ongedultje zei rozie lachend terug. kwa uiterlijk waren ze niks het zelfde maar het innerlijk zo het zelfde leek wel..
geef geef geef geef geef de sleutel!! tis mijn kamer!! rooz.. als je niet wilt dat ik je wat aan doe dan geef je um nu!!! hoorde ik julie een beetje pist roepen.
pak um dan als je kan hahahahahhaha zei rozie pesterig terug ze dacht langs mij te kunne renen maar snel pakte ik de sleutel af.
hier julie maar je kamer maar open zei ik met ene glimlach tegen haar.
dankje zei ze en ze lachtje lichtjes terug.
ze opende de kamer het was een zeer witte kamer.. ze sprong direct op de bank en zei geniaal nu nog mijn hemel bed!! ze begonnen me toch een partij gek te doen op die bank dat was wel grappig.

julie pov.

ey uhm ik ga ffies muziek op zetten die ik op wil:) maaruhh justin ik weet niet of jij daar blij mee bent.. en ik keek hem aan met een pruillipje
wat voor muziek dan? ik denk dat ik het niet zo erg vind. zei justin zodra hij dat zei rende ik naar mijn koffer en pakte my world de cd van justin bieber en die hielt ik op.
nee ben je fan owh dit is niet leuk! hoorde ik justin wanhopig zeggen

justin pov.

rustig maar hoor justin ik bedoel sure i love your music.. en ja ik heb paar posters:P maar in mijn ogen ben je gwn een dood normale jongen. het doet er niet toe dat je beroemt bent. zei julie voorzichtig en op een lieve toon ik knikte als toestemming om mijn muziek op te zetten. zodra de cd aan stond begon ze mee te zingen het was een grappig gezichtmaar wacht waar was rozie?
hee julie? yeah? whats wrong?zei ze terug.
waar is rozie ineens heen.
owh uhm geen idee.. w8 hopelijk is ze pizza bestellen want ik heb me toch een honger! zei ze lachend en ja hoor daar stond rozie met 3 pizza dozen en natuurlijk weer energie voor julie.


reacties xxx

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen