03 Louis Tomlinson
Ik word wakker doordat ik iemand hoor eten, chips denk ik. Ik schuif mijn gordijntje opzij en zie dat Niall een zak chips zit te eten. “Niall?... waarom zit je nou weer te eten?” Ik zag dat Niall schrok waarschijnlijk had hij niet door dat ik wakker was geworden. “Ik had honger en er was niks anders dan deze zak chips” zij hij met volle mond waardoor het moeilijk was te verstaan. ‘’Weet je eigenlijk hoe laat het is?” vroeg ik. Ik heb namelijk echt geen idee hoe laat het is. Niall pakt zijn telefoon en kijkt op zijn scherm “ het is kwart over 2 s’ nachts”. ‘’Kan het wat zachter” `nu heeft Zayn ook zijn gordijntje open en kijkt ons aan. Niall legt zijn zak chips weg en trekt zijn gordijntje dicht. Ik trek mijn gordijntje ook dicht en probeer weer te slapen maar het lukt niet. Ik besluit om mijn mobiel te pakken en even op Twitter te kijken, ik zie al meteen dat ik in veel foto’s ben getagt. Ik bekijk de foto’s en dan valt mijn oog op een foto van mij en Harry met in de beschrijving WE MISS YOU LARRY,PLEAS COME BACK. En zijn er nog veel meer foto’s van fans die Larry terug willen, ik voel dat er een traan uit mijn oog ontsnapt en meteen veeg ik hem weg ik moet nu niet gaan huilen. Ik leg mijn mobiel weer weg en probeer toch te slapen na een paar minuten kom ik dan toch nog in slaap.
“Mac Donalds” schreeuwt Niall keihard door de bus. Ik negeer het en draai me om en wil weer gaan slapen. Meteen daarna voel ik dat de bus tot stilstand word gezet, waarschijnlijk omdat Niall had gevraagd of hij naar de Mac mocht gaan. Net als ik weer verder wil gaan slapen hoor ik dat iemand mijn gordijntje open maakt ”Louis…Louis wordt wakker” hoor ik Harry zeggen. Ik draai me om en zie een paar mooie groene ogen die me aan kijken. “Laat me slapen” zeg ik met mijn ogen half open, ik zie Harry grijnzen. “Ik neem wel wat voor jou mee blijf jij maar lekker liggen” nadat hij dat had gezegd gaat hij nog met zijn hand door mijn haar. Ik draai me weer om en lig nu met mijn gezicht naar de muur. Meteen voel ik mijn oogleden zwaar worden en niet veel later val ik weer in slaap.
Ik voel een hand op mijn schouder en er word zachtjes aan getrokken. Ik doe mijn ogen open en weer kijk ik in die mooie groene ogen van Harry. ”Ik heb je ontbijt” hij geeft me een zak en ik pak hem dankbaar aan “Dankje”. “Alsje” zeg hij op dezelfde toon als mij. Ik spring mijn bed uit en loop naar de andere en neem naast Harry plaats op de bank. Voor het eerst sinds een week zit Harry niet naast Niall. “We komen zo meteen bij het hotel aan wie gaat bij wie op de kamer’’ vraagt Liam en neemt daarna een hap van zijn croissantje. “Niall zullen wij samen op de kamer” vraagt Harry met volle mond. “Ja, is dat is goed” ik kan aan Niall zien dat hij liever met iemand anders een kamer wil delen. Maar waarom zegt hij dat dan niet? ‘’Ik ga wel alleen op een kamer” zeg ik en kijk naar mijn eten eigenlijk heb ik geen honger “Oké Zayn gaan wij dan samen” vraagt Liam terwijl hij Zayn aan kijkt. “Ja is goed Li” meteen nadat Zayn dat zij stopte de bus met rijden. Paul kwam naar binnen lopen en kwam wat eten pikken ’’We zijn bij het hotel dus jullie kunnen nu naar binnen gaan hier zijn de sleutels” Paul goot drie sleutels op de tafel. Ik pak snel een sleutel en ik zie dat ik kamer nummer 12 heb. “Nee we hebben kamer 13 dat is het ongeluksgetal” hoor ik Niall zeggen “Ach ja… ik bescherm je wel tegen de geesten” hoor ik Harry nog net zeggen voordat ik de bus uit loop richting het hotel. Ik loop regelrecht naar mijn kamer toe en doe de deur open ik kijk de kamer rond en zie dat er een twee persoons bed staat. Ik voel in mijn zak dat mijn zak mes erin zit en ik pak hem eruit, ik loop naar de badkamer en pak eerst even een doekje. Ik zet het mesje tegen mijn pols en wil net een sneetje maken als er op mijn deur word geklopt ik leg het mesje in een laatje en het doekje gooi ik weg. Als ik naar de deur loop stoot ik mijn teen en een kreet van pijn verlaat mijn mond. Meteen hoor ik iemand iets naar me roepen. “Louis gaat alles goed daar” hoor ik Niall roepen. Hinkelend naar de deur doe ik hem open en loopt Niall mijn kamer in. “wat gebeurde er ik hoorde je schreeuwen” vroeg hij met een bezorgde ondertoon in zij stem.“Ik stootten mijn teen tegen het bed. Maar dat is vast niet de reden dat je hier naar toe kwam” vraag ik aan Niall. “Nee dat is waar ik wou je ven spreken over Harry” was zijn antwoord op mijn vraag. Ik ging op mijn bed zitten en al snel volgde Niall mijn voorbeeld “Wat is er aan de hand met Harry” er is toch hoop ik niet iets ergs gebeurd. “Uhm… ik weet niet zeker of jij het weet, maar weet jij misschien of Harry mij leuk vind” bam stukje van mijn hart weg. Hij wil dit graag weten zodat hij Harry kan uit vragen. Maar wat ik helemaal was vergeten is dat Liam mij laatst had verteld dat Niall Harry niet leuk vind. “Vind jij hem leuk dan?” vraag ik zacht misschien iets te zacht maar Niall heeft het toch wel gehoord want hij geeft al snel antwoord. “Nee maar ik heb het idee dat hij mij wel leuk vind en ik zou graag willen weten of jij dat mij misschien kan vertellen”. Wow wacht Niall is niet verliefd op Harry? Wat moet ik nu zeggen ik kan niet tegen hem gaan liegen maar als ik de waarheid zeg dan vertel ik Harry’s geheim. Wat moet ik nu doen. Oké ik ga het gewoon eerlijk zeggen tegen Niall. “Uhm… Niall, Harry vindt jou inderdaad leuk maar ik mag het eigenlijk niet tegen jou zeggen. Dus wil je het alsjeblieft niet door vertellen aan Harry dat ik dit heb gezegd”. “ Ik zal niks tegen Harry zeggen beloofd” zei Niall terwijl hij op stond van het bed. “Thanks lou, nou ik ga maar weer. Ik zie je zo wel als we naar het interview moeten”. “Wat hebben we zo meteen een interview, dat wist ik helemaal niet” “Ja, over een paar minuten moeten we weg” en na die worden loopt Niall de Kamer uit. Dus we hebben zo meteen een interview en waarom wist ik daar niks van? Waarschijnlijk had Paul het verteld nadat ik de bus uit was gegeaan.
Er zijn nog geen reacties.