Foto bij 08

19-02-2015 13:00
Het is prachtig weer en iedereen loopt buiten. Wat doe ik? Ik zit binnen! Ik besluit uiteindelijk naar buiten te gaan, dan toch nog maar even genieten. Ik pak mijn longboard en loop naar buiten. Vroeger longboardde ik altijd met mijn vriendin Jasmin, maar die is verhuisd naar de andere kant van het land toen ik 13 was, maar toen vond ik het al heerlijk om buiten te zijn, en nu nog steeds. Ik besluit om naar mijn favoriete plekje in heel Mulligar te gaan. Je zit er lekker verstopt, dus ik kan er altijd goed tot rust komen. Ik doe mijn ogen dicht en ga tegen een boom aanzitten. Opeens hoor ik een stem achter, waar ik vreselijk van schrik. ''Je hoeft niet zo te schrikken hoor..' Ik herken de stem en ik spring op. 'Jasmin, schat, wat doe je hier?!' en ik geef Jasmin een dikke knuffel. 'Ik dacht, ik ga langs, om alles over je vakantie te horen, maar je moeder zei dat je buiten was, dus ik wist nog maar 1 plek waar ik moest zoeken..' Legt ze uit. 'En dat is waarom jij mijn beste vriendin bent!' en ik geef Jasmin lachend een zoen. 'Nou, en nu ben ik nieuwsgierig, vertel me alles over je vakantie.' 'Oke, maar hoelang heb je?' 'Is een week lang genoeg?' 'Nee, blijf je een week?!' Roep ik uit 'Ja, schat en ik blijf de hele week bij jou slapen, en nu, hoe was je vakantie?' 'Geweldig..' begin ik '' Ik heb een jongen ontmoet, hij heet Niall en is de liefste jongen die ik ooit heb ontmoet!!' 'Nee?! Maar waarom ben je niet met hem gaan longboarden?' Vraagt Jasmin gelijk. 'Nou, hij.. eh... Hj woont in Engeland, bij zijn vrienden..' 'Oh, sorry, dat wist ik niet..' 'Maakt niet uit, kon je ook niet weten, ik ga even naar het toilet..' En ik sta op. Ik loop naar het toilet bij de dichtstbijzijnde huis en bel aan. Ik kijk naar het naambordje, Maura Gallagher, Bobby Horan, Greg Horan en Niall Horan. Toevallig. De deur gaat open, en er staat een vriendelijke vrouw voor de deur. 'Hallo, zou ik even mogen plassen, mijn huis is hier wat ver vandaan dus, vandaar.?' Vraag ik. 'Ja tuurlijk, kom maar even hoor, het toilet is hier rechts.' Ik trek door en loop weer naar buiten. 'Bedankt!' Ik stap weer op mijn board en rij naar Jasmin. 'Zullen we naar huis?' Vraag ik 'Is goed..' Zegt ze en we rijden naar huis.

Reageer (1)

  • janee

    Snapt ze nou niet dat dat Nialls huis is? Zo uh..?!

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen