Jaja hier issie dan hoofstuk 8!!!

De zwarte man
Jaja, mijn val staat klaar. Ze tuinen er zo in! Als ze eenmaal eten nodig hebben... Die wolf.. daar weet ik wel raad mee! Maar dat meisje.. dat is een ander verhaal. Als ik haar vermoord dan kan ze me niet meer in de weg lopen, maar ik heb een beter idee. WHAHAHA!

Summer
Nee! Niet weer die lach! Ik kruip in het verste hoekje van de schuilplaats. Cesar blijft dicht tegen me aan zitten. Hij is wakker geschrokken van de lach en trilt over zijn hele lijfje. Zal ik het wagen om te gaan kijken? Ik laat Cesar achter, en loop heel voorzichtig naar de ingang. Ik steek mijn hoofd naar buiten. Niets te zien... Maar dat betekend niets. Die man zou ergens verscholen kunnen zitten. Ik moet voorzichtig blijven. Ik zet een stap buiten de schuilplaats. Een koude windvlaag glijd langs mijn haren. Ik ril.. Heb ik de moed om naar de beek te lopen? Ik doe het besluit ik, water kunnen we altijd gebruiken. Ik loop de schuilplaats weer in en pak een lege fles en een bakje voor Cesar. Vliegensvlug ren ik naar de beek. Ondertussen vraag ik me af waarom er op deze mooie plek geen mensen wonen? Als ik me niet in gevaar bevond zou ik echt genieten van deze plek! In gedachten verzonken pak ik water. Als ik terugloop naar de hut, laat ik het water vallen. Als we de wolven willen helpen dan moeten we niet zo bang in de hut blijven zitten, dan kunnen we net zo goed naar huis gaan! Er moet actie in de zaak komen!

De zwarte man
Kom op! Waarom nam je die rotwolf niet mee naar buiten! Dan kan ik pas toeslaan! Ik zie het meisje weer naar de beek lopen voor nieuw water. Ze is best knap. Ze is prima geschikt voor het werkje dat ik voor haar heb... Gnagna, ik lach in mijn vuistje. Nu mag ik me even niet laten horen, dan is er kans dat ze me ziet. Vandaag, vandaag gaat het gebeuren!

Summer
Cesar drink even wat, daarna gaan we er op uit! Cesar springt overeind en hinkt naar zijn drinkbakkie. Als we allebei wat water gedronken hebben, pak ik mijn rugzak en we lopen het stralende zonlicht in. Maar zodra we dicht in de buurt van de beek zijn, valt er een schaduw over ons heen. ik kijk omhoog. Datzelfde moment voel ik dat er iets over me heen valt. Ik probeer me te bevrijden, maar ik maak het er alleen maar erger door. We zijn in de val gelokt...

Reageer (2)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen