Aangekomen in Hamburg loop ik hand in hand met Bill naar de auto. Tot een paar papparazzi op ons afkomt lopen. nel de auto in Valerien!: roept Bill. Ik doe wat hij zegt. Ook hij stapt in.
Valerien pov.: Ik fluister :t is al begonnen..: Bill kijkt me vragend aan. Ik draai me naar hem toe en zeg :ik heb schrik Bill, de fans, ze zullen me niet aanvaarden...:
:Natuurlijk wel! Als ze echt van me houden, dan zullen ze blij zijn dat ik eindelijk iemand gevonden heb die van me houdt en bij me past: Het deel van de fans geloof ik niet, maar ik weet dat hij van me houdt en dat is genoeg voor mij.
We rijden verder naar hun appartement waar ze hun spullen gaan pakken. Georg, Gustav en Elien zijn een andere auto ingestapt en rijden anders. Ik leg mijn hoofd neer en val stilaan in slaap terwijl ik naar de discussie van Tom en Bill luister, wat best komisch is.
Ik word wakker op een bekend bed. Ik rek me uit en op dat moment komt Bill binnen : Oh je bent al wakker.: Hij komt naast me zitten en streelt door mijn haar. Ik sluit mijn ogen en geniet. Dan voel ik een kusje op mijn mond en open mijn ogen opnieuw. Damn ik blijf steeds dieper en dieper zinken in die ogen...
:We gaan vertrekken: Hij trekt me recht en na een uurtje of 3 hangen we in de lucht.

*TIJDSPRONG*

WOW Amerika is zoooo sjiek!! Iedereen kijkt zijn ogen uit. Jah Elien vooral naar Georg. :p (sorry) We lopen hand in hand naar ons hotel dat vlakbij ligt. Maar neen, we halen het net niet voor er fans opdagen. Elien en ik worden bruusk naar achteren geduwd. :Ej, gaat het e...: wil ik roepen maar Elien houdt me tegen. Een fan draait zich om en zegt :Are you not Bill his girlfriend?: Ik wist niet wat te zeggen. Een andere fan draait zich ook om :Well, yes she is! Bill likes me more, haha watch this..: Ik kijk haar bedenkelijk na, wat gaat ze doen, ze..nee..dat doet ze niet..of..Nee ze doet het n......WEL! Ze loopt op Bill af, neemt hem vast en kust hem volluit op de mond. Ik sta perplex...

Ik weet ook niet wat ik moet denken...Ik loop naar binnen, naar de toiletten.

Tranen vallen als watervallen langs mijn wangen naar beneden. Elien komt binnen, ze zet zich naast me en neemt me vast. :H..Hoe komt da..dat ze jou en Georg nog niet geflitst hebben?: :Geen idee: antwoord ze. :Hoe kunnen die sl***** da doen!!:

Nadat ik ben uitgehuild staan we op en lopen we naar het onthaal waar Bill direct op me afloopt. Hij wil me vastnemen maar ik dein weg.

Bill pov.: Amai weer eens zoveel fans. Voor een keer wilde ik even rustig met Valerien samen zijn. Maar zonder deze fans bestond TH niet dus.. Plots voel ik een hand op mijn schouder die me omdraait en voor ik het weet kust er iemand mij en nee niet valerien. Ik probeer me los te rukken maar ze klemt zich zo stevig vast. Wanneer ze stopt zie ik Valerien nog net wegrennen.

:Val..Valerien!! Wacht!!: Ik loop haar achterna maar eens ik binnenkom zie ik ze nergens. Ik wacht aan het onthaal.

Na een half uurtje zie ik haar. Ik ren op haar af en wil haar omhelzen..maar zij mij niet.

Valerien pov.: Ik kijk Bill aan met een blik van woede, verwarring, twijfel,...Wil ik dit wel?

Reageer (1)

  • ORBs

    omg hij kan er ook niks aan doen zeg

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen