Foto bij 02 Louis Tomlinson

Speciaal omdat Harry vandaag jarig is twee hoofdstukjes.

Ik werd wakker door een druk op mijn borst toen ik me ogen open deed was het eerste wat ik zag een paar krullen. Ik schrok toen ik me realiseerde dat het Harry was die op mijn Borst lag te slapen. Wat is er gebeurd en waarom ligt Harry opeens naast mij in bed. Ik hoor hem zachtjes wat zeggen en daarna gaan zijn ogen open en kijkt hij mij aan. ‘’Goedemorgen” zegt hij met een hese stem het klinkt zo sexy, niet aan denken Louis hij is verliefd op Niall niet op jou. “Goedemorgen” Het klinkt meer als een fluistering maar hij hoort het toch want hij drukt een klein kusje op mijn wang. “Uhm… Hazz, hoe ben je hier gekomen?’’ ‘’Nou ik liep over de gang en zag dat jou deur open was toen zag ik je liggen en ben ik erbij gekomen” Ik zie dat Harry een klein beetje rodere wagen krijgt maar dat verbeeld ik me vast. “Oh… oké, ik denk dat we zo maar wat moeten eten eigenlijk heb ik best wel honger na een paar dagen niks te hebben gegeten”.Ik zie dat er een glimlach op zijn gezicht komt te staan en meteen kopieer ik zijn glimlach, voor het eerst glimlach ik weer.

We zitten nu met z’n alle aan het ontbijt in de zaal, maar het liefst zou ik nu gewoon weer terug gaan naar mijn kamer. Tegenover mij zitten Harry en Niall weer eens met elkaar te spelen. Betekend het dan niks voor hem wat er vanochtend is gebeurd. In stilte eet ik verder, we hebben vandaag weer een optreden en daarna zouden we naar Amsterdam gaan. Ik heb wel zin om naar Amsterdam te gaan ik heb namelijk gehoord dat het daar echt leuk is om naar toe te gaan. En ik ben er nog nooit geweest. Ik voel dat er op mijn schouder wordt getikt en als ik naast me kijk zie ik Liam, hij gebaart dat we er vandoor moeten. Meteen sta ik op en loop achter de andere aan, we lopen richting de bus die ons naar het concert gebouw brengt. Ik loop naast Liam en Zayn en Harry en Niall lopen voor ons, de hele tijd lopen ze met elkaar te klooien en ik voel mijn hart gewoon breken. Als we het hotel uit komen lopen zie ik al heel wat fans staan. Ik zet een fake smile op en glimlach naar hun. Gelukkig is Paul zo slim geweest om te vragen of ze hekken neer konden zetten voor de fans anders zaten we nu al lang vast tussen de fans. Vat het niet verkeerd op in hou van de Directioners maar soms zou het wel fijn zijn als ze een keertje niet zouden komen. Ik loop snel het busje in en ga helemaal achter in zitten, even kijkt Liam me met een vragen de blik aan en komt dan naast me zitten. Voor ons zitten Zayn en Paul en daarvoor zitten Harry en Niall. ‘’Louis” ik kijk naast me en zie dat Liam me aan kijkt. “Wat is er?’’ vraag ik iets botter dan ik eigenlijk bedoelde. “Uhm… Niall kwam gister naar me toe om wat te vertellen” waarom verteld hij dat aan mij. Mijn nieuwsgierigheid nam het van me over en besloot om wat terug te zeggen. ”Wat had hij dan verteld? En waarom zeg je dit tegen mij?” “Niall kwam mij gister vertellen dat hij een meisje leuk vond en dat hij er niet meer tegen kon dat Harry steeds bij hem is. Ik weet zeker dat Niall, Harry niet leuk vind Louis. Dus je hebt nog een kans bij hem” zegt Liam en op mijn tweede vraag krijg ik geen antwoord. ”Dat hij Harry niet leuk vind hoeft niet meteen te zeggen dat Harry mij wel leuk vind” fluister ik terug zodat de ander niks kunnen horen. Ik kijk nog even naar Niall en Harry en ik zie even op Niall zijn gezicht dat hij het niet leuk vind maar het is zo snel verdwenen dat ik het me wel heb moeten verbeelden. “Daar heb je gelijk in” gaf Liam eerlijk toe. Na nog een paar minuten te hebben gereden stopt het busje en mogen we uitstappen. Meteen worden we overdonderd door al het gegil van de fans die achter de hekken staan. Ik loop naar een paar fans en ga even met ze op de foto en geef ze een handtekening. Nadat ik dat heb gedaan loop ik het gebouw in.

Nog een uur voor de show begint zit ik bij Lou om mijn haar te laten doen. Ik heb dus echt geen zin in het optreden, dan moet ik weer toe kijken hoe Niall en Harry veel lol hebben. “Je kan gaan, je haar zit goed zo. Zou je Harry hier even naar toe willen sturen?”. Ik knik en loop de kamer uit op weg naar Harry, als ik Harry heb gevonden stuur ik hem naar Lou toe. Even raken onze handen elkaar en gaat er een schok door mijn lichaam, ik schud even mijn hoofd en loop naar de ander jongens. Ik zie dat Niall met Liam in gesprek is en Zayn zie ik nergens. Ik besluit even door het gebouw te gaan lopen, om even mijn hoofd leeg te maken. Na een paar rondjes te hebben gelopen, ga ik maar weer naar de ander jongens toe het optreden zal zo ook wel beginnen. Als ik binnen kom zie ik dat iedereen druk door elkaar heen loopt. ‘’He, waar was jij we beginnen al over 5 minuten” Zayn komt op me af lopen en kijkt mij vragend aan. ‘’Ik was even het gebouw gaan verkennen” ‘’Oké maar we moeten nu naar het podium de show gaat beginnen” zegt Zayn met een grijns op zijn gezicht. Ik loop achter Zayn aan naar het podium waar de rest ook is. We doen onze gebruikelijke peptalk en gaan klaar staan. Ik hoor de eerste klanken van Midnight Memories en het gegil van de fans. We beginnen te zingen en zo beginnen we weer met een nieuw optreden, en weer moet ik toe kijken hoe Harry en Niall veel lol hebben.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen