Hemels paradijs
Ik neem diep adem, kijk naar Bill en zeg :gisteren: Bill zijn ogen worden groot. Verschrikt laat Tom mijn hand los. Ik loop naar de kamer waar ik slaap. Ik voel me vreemd maar huilen moet ik niet. Ik neem mijn mp3 en zet me op de vensterbank. Ik luister naar 1000 meere.
Bill pov.: Ik kijk haar met grote ogen aan. Dat kan gewoon niet. Ik ik weet niet wat ik moet denken...of voelen. Ik voel ieders hun ogen op me branden. Zonder hun aan te kijken sta ik op en loop ik naar de kamers.
Valerien pov.: Ik staar naar buiten..Er komt een liedje op mijn mp4 dat ik spontaan begin mee te zingen..
:Theres a song that's inside of my soul, it's the one that i have try to write over and over again..'
Bill pov.: Ik klop op de deur...geen antwoord maar ik hoor wel gezang. Ik open de deur en wandel naar binnen. t Is zo mooi dat ik perplex blijf staan.
Ik schrik op uit mijn trance...Ze is gestopt met zingen en kijkt me aan. Ik weet niet wat zeggen. :Ik..euh..zien waar je bleef...je..zingt zo mooi.: Ik voel me rood oplopen en kijk naar mijn schoenen. Opeens zijn mijn schoenen wel heel interessant. (srry, maar was zo een mooie uitspraak bxllxcxous)
Ik leg mijn hand in mijn nek en wrijf erover, dan kijk ik terug op. Opeens staat ze zo voor me :wat ben je toch mooi: ze bloost :zei ik dat hardop?: ze knikt en glimlacht :maar goed ook: Wat bedoelt ze?
**//[?*]Maar dan komt ze dichterbij, ik tril bijna uit mijn hele lijf, ik voel haar warmte, nog een keer kijk ik haar aan voor zekerheid en dan sluit ik mijn ogen en bevind ik me in een meer dan prachtig paradijs geschept door een hemelse kus..[?*]//**
Reageer (1)