Der erste Kuss
Ik schrik......en trek me terug. De pijn is lichter. Ik kijk naar onder en vraag :waarom deed je dat?: voorzichtig laat hij me los. Even zit hij stil, dan neemt hij pen en papier....
: Ik kon niets zeggen of doen, maar ik wilde je pijn verlichten:
Een hele tijd is het stil. De pijn trekt weg. Bill staat op. Ik probeer het ook en dan wandel ik rustig naar m'n slaapkamer.
Bill pov.: sh*t dat had ik niet moeten doen, Ik wist gewoon niet wat ik moest doen ...
Ik loop naar de badkamer. Neem mijn tandenborstel van het rekje, doe er tandpasta op en poets mijn tanden. Ik kan alleen aan die kus denken...ze had zo warme lippen..zacht..sensueel....Ik spuw in de lavabo, en neem een slok water om mijn mond te spoelen en dat spuw ik dan ook weer uit. Ik loop naar
naar mijn kamer en grijp mijn pyjamabroek van mijn stoel en trek deze aan. Het is warm genoeg zo.
Ik lig in bed maar kan niet slapen. De wekkerradio vertoont 0.34 ... pfff Ik sta op en loop naar onder om een beetje te drinken. Ik open de frigo en neem het water er uit. Ik drink het glas leeg en loop stil trug naar boven. Nu jah boven is een groot woord, enkele treden. Ik hoor Tom snurken. Ik lach geluidloos. Ik kijk naar de kamer van Valerien...ik twijfel maar ga toch naar binnen. Ik zet me naast haar neer op bed. Ze ziet er zo schattig en lief uit hoe ze daar ligt. Ik strijk een haar weg uit haar gezicht. Ze herlegt zich een beetje. Ik kus haar nog zacht op haar wang en loop naar de deur. Ik draai me nog even om en loop dan terug naar mijn kamer.
Valerien pov.: Ik voel een kusje op mijn wang maar besf het pas later. Ik open mijn ogen half en zie Bill uit de kamer lopen. Ik glimlach en sluit m'n ogen.
*Tijdsprong*
Tom pov.: 'Georg, Gustav en Elien kunnen zo hier zijn!' roep ik naar Bill die weer eens te lang zichzelf aan het bewonderen is in de speigel. 'Hier hangt ook een spiegel Bill!!' Valerien moet lachen. 'Ahzo jij moet lachen.' Ik loop naar haar toe en begin haar te kietelen. 'Nee, Tom stop alsjeblieft!!' Op dat moment gaat de bel. 'Gered door de bel. Jij hebt geluk.' zeg ik en knipoog naar haar.
De deur gaat open en ze komen binnen. Ze geven me een hand en ik geef Elien een kus en dan lopen ze naar de living waar ze Valerien begroeten. De meisjes gaan natuurlijk bij elkaar zitten 'bijpraten' heet dat.
Valerien pov.: Ik en Elien gaan in de zetel zitten en gaan wat praten. Natuurlijk zit het goed tussen haar en Georg hihi. Bill komt naar beneden. Hij begroet idereen en komt bij de rest zitten.
Er staat wat muziek op en iedereen is uitgelaten. We zijn op het onderwerp 'kussen' gekomen. 'Och mijn eerste kus, kwas dertien hè, niks speciaals eigelijk. Toen dacht ik ocharme Bill en ik speelde haar door aan hem. Wat moet hij toch zijn zonder mij hè broertje.' Iedereen natuurlijk plat van het lachen. Bill had al snel een papier genomen en opgeschreven: 'Nee, ze vondt jou maar niks dus kwam ze naar mij!' Auwsch vette stoot. Nu was Tom zijn mood veranderd 'grappig Bill' zegt hij droog.
Georg, Gustav en Elien vertellen ook over hun eerste kus.
Toen keken ze allemaal naar mij. 'Euh, moet er nog iemand iets drinken?' en ik stond op om naar de keuken te lopen. Tom hield me vast bij m'n arm. 'Valerien, vertel eens over jouw eerste kus hè.' Vijf nieuwsgierige blikken zijn gericht op mij. 'Dat is niks interessants hoor.' zeg ik om mer er snel vanaf te maken. Ik do een move om terug naar de keuken te lopen maar Tom houdt vol:
'Wanneer kreeg jij je eerste kus?'
Ik zucht diep, kijk naar onder. Ik open mijn mond om iets te zeggen maar het komt er niet uit. Ik voel me zo'n seut. Ik durf het niet eens te zeggen. Ik neem weer diep adem en zeg:....
Er zijn nog geen reacties.