Eigenlijk had ik geen tijd om een stukje te schrijven, maar ik kreeg plots wat inspiratie, haha (':
Nu moet ik snel weer verder met wiskunde en fysica, ugh..
Liefs,
Horlinson
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Mary, Mary, Mary. Ash heeft haar bij het altaar laten staan en nu hij ziet dat ze gelukkig is met iemand anders wil hij er tussen komen. Nou mooi niet, pleur op Ash.
Net bijna mijn telefoon kwijtgeraakt omdat ik dit stukje moest lezen!
Na een heftige discussie met m'n lerares gelukkig niet mijn mobiel kwijt maar wel balen dat ik een half uur moest wachten om het af te lezen.
Snel verder trouwens, ben enorm verslaafd aan dit verhaal!!
Reageer (26)
Louis is een man van klasse
9 jaar geledenMary! Nee! Alsjeblieft! Luister naar Britte:
9 jaar geledenLouis is veel leuker! En liever!
Ash gaat alleen naar op je uiterlijk af! Ben niet zo naïef alsjeblieft!
Mary, Mary, Mary. Ash heeft haar bij het altaar laten staan en nu hij ziet dat ze gelukkig is met iemand anders wil hij er tussen komen. Nou mooi niet, pleur op Ash.
9 jaar geledenASH DONDER OP.
9 jaar geledenMARIE EN LOUIS ZIJN DE BEST SAMEN
Yeah!
Team Larie
Ash....wat ben je van plan...?
Snell verderrrr
Xxxx
Net bijna mijn telefoon kwijtgeraakt omdat ik dit stukje moest lezen!
9 jaar geledenNa een heftige discussie met m'n lerares gelukkig niet mijn mobiel kwijt maar wel balen dat ik een half uur moest wachten om het af te lezen.
Snel verder trouwens, ben enorm verslaafd aan dit verhaal!!