Foto bij Is it true??

Gelukkig nieuwjaar!!

Jaa waarschijnlijk lezen jullie het later dan 31 december maar jaa..

alsnog!!

wat vinden jullie van het verhaal?
dankjee voor reacties!

xxx Esmee

Sam pov:

Ik loop nu richting Justin. Wat zou hij zeggen? Ik vind hem heel leuk maar ik zeg het tegen niemand. Ik ben niet populair en hij wel. Waarom zou hij mij leuk vinden? Er spookte zoveel vragen door mijn gedachten. Justin stond bij het hok van de congierge zonder dat er een congierge in de buurt was. 'Justin?''Heej Sam''Heej uhm.. mag ik je wat vragen?''jaa tuurlijk'!''schrijf jij die briefjes?''welke briefjes?''deze briefjes''waarom denk je dat?''gewoon maar schrijf jij ze?''uhm..*bloos*''jaa wat bedoel je met uhm..''uhm..jaa*bloos*''okeej dan weet ik nu wie die mooie teksten schrijft''vond je ze mooi?''ja prachtig''uhm..ik weet niet goed wat ik moet zeggen''dat maakt niks hoor!''maar ik gaa maar weer eens naar demi''okeej doejj''doejj'

Justin pov:

Hoe wist ze het? Had Mitch het haar verteld? Nee dat zou hij niet doen...toch? Al die vragen ik word er gek van! Gelukkig vond ze de teksten mooi. Maar wat nu? Zou ze het ierbij laten? ach jaa laat ik maar naar de andere gaan.

Reageer (4)

  • Clove8

    ze is er achter ze is er achter jippie(yeah)

    1 decennium geleden
  • Catharina8

    leuk snel verder

    1 decennium geleden
  • Millionars

    Jij ook happy new year!
    Leuke story snel verder

    1 decennium geleden
  • TICKETTOHELL

    ook Happy NewYear =]
    en om het nieuwe jaar in te gaan nog een nieuw hoofdstuk om meer x')

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen