De zwarte man
Hier hoofdstuk 7
De zwarte man
Hm... Waar is die meid met die rotwolf? Ik moet ze zoeken, maar ik zal voorzichtig moeten zijn. Die meid is beslist niet dom. Ik sluip naar de hoogste boom die ik zo 1 2 3 kan vinden, en klim er vlug en geruisloos in. Niemand te zien, maar het is donker dus makkelijk kan ik ze ook niet zien.
Summer
De volgende ochtend word ik gewekt door een bulderende lach. Dezelfde lach als gisteren flitst het door me heen. Cesar kruipt dicht tegen me aan. Hij hinkt. Uiterst voorzichtig kijk ik naar buiten, niets te zien... Maar je weet het nooit met die man. Omdat het in mijn schuilplaats donker is zoek ik op de tast naar mijn rugzak. Ik pak er wat eten en drinken uit. Het laatste beetje.. Ik zal op zoek moeten naar eten en drinken. Ach dat is van latere zorg. Ik moet eerst de roedel vinden. En bevrijden.. Flitst het door me heen.
De zwarte man
WHAHAHA mijn lach schalt over het dal. Ik heb een geweldig plan, een schitterend plan al zeg ik het zelf. Nog steeds zit ik in de met bladeren bedekte boom. Het is de perfecte schuilplaats. Dat meiske zal me hier niet zien. Het enige gevaar is dat die rotwolf me zal ruiken. Maar vandaag zal ik ze te pakken nemen! En hoe?!
Summer
Als ik de wolven wil zoeken zal ik naar buiten moeten. Maar dan zal de zwarte man me ongetwijfeld zien! Cesar er op uit sturen? Nee absoluut geen optie. Hij is te jong, de zwarte man zal hem meteen grijpen. Ik vraag me af wat de man met de wolven wil gaan doen. Verkopen? of.. of.. vermoorden. Snel schud ik de gedachten van me af. Niet aan denken nu, dat maakt de situatie alleen maar erger! Cesar is tegen mijn been weer in slaap gevallen. In gedachten verzonken aai ik hem. Ik heb het gevoel dat er vandaag iets gaat gebeuren...
Reageer (2)
Brrr die man is echt eng
9 jaar geledenSnel verder!! Ik wil weten wat er gaat gebeuren haha
Nice
9 jaar geleden