Foto bij Your world is my world. (Justin Bieber) 18

Aaaahh (H)

Justin POV:
Valerie liep naar je toe en ging naast je zitten. `Welk vak is dit?’ vroeg ze. `Wiskunde.’ Zei je. `Ooh saaii!’ zegt ze. De hele les kletsen jullie over van alles en nog wat. Opeens krijgt Valerie een sms. Ze leest hem. Jij krijgt ook een smsje. Valerie zucht. Je leest wat er bij jou in staat.
Hee Justin,
Ik en de vader van Valerie hebben geregeld dat jullie samen met de honden een cursus met de hondjes kunnen doen!
X mams.
`Honden training.’ Zegt Valerie. Je knikt. `Heb je dat wel eens gedaan?’ vroeg ik aan Valerie. `Jaa.. maar het was geen succes! Je mocht van die mensen je hond niet eens meer als een vriend zien!’ zei ze. `Ik ga er gewoon voor zorgen dat we weggestuurd worden.’ Zegt Valerie lachend. Je lachte. De leraar kwam kijken of we wel aan het werk waren. Ik wist dat hij dat deed maar Valerie niet. Ik schoof snel een briefje naar haar toe.

Valerie POV:
Justin schoof een briefje naar me toe:
Doe alsof je aan het werk bent die man controleert je!
Je maakt snel een propje van het briefje. En deed alsof je aan het werk was. De man kwam naar je toe. Shit dacht je. `En wat is je naam?’ vroeg hij. `Valerie.’ Antwoordde je. De man liep weer verder. `Pff.. Ik dacht dat ik erbij was.’ Zuchtte je. Justin lachte. De rest van de lessen zat je naast Justin. De bel ging nu was het pauze.

Reageer (5)

  • JAYBEE

    Je moet kei-snel verder gaan ^^
    Het is supergoed!

    1 decennium geleden
  • Catharina8

    snel verder

    1 decennium geleden
  • xFireflies

    i need more. (:$

    1 decennium geleden
  • TICKETTOHELL

    x') die foto is cute
    maar ga verder =]

    1 decennium geleden
  • floepii

    verder!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen