Your world is my world. (Justin Bieber) 17
Justin POV:
Je fietst expres op de sloot af. `Whaaaaaa Justin.’ Gilt Valerie. En ze pakt je vast. Vlak voor de sloot ga je weer naar de weg en je ziet Christian lachen. Valerie laat je weer los. `uuh.. hoe laat moeten we op school zijn?’ vraagt Valerie opeens. `Half 9.’ Zegt Justin. `Het is nu half 9.’ Zegt Valerie. `Shit!’ zeg je en jullie fietsen snel naar school. Daar staat de conciërge al op jullie te wachten. Valerie stapt op hem af. Ze steekt haar hand uit. `Hoi, ik ben Valerie ik ben nieuw hier en ik was op de fiets maar mijn band was lek gegaan. Toen kwam ik Justin en Christian tegen die brachten mij naar school maar Ze konden niet zo goed iemand achterop, dus ging het wat langzamer. Mag ik nu mijn kluissleutel enzo? Vertelde ze in 1 adem. Jij en Christian kijken elkaar grijnzend aan. `Is dat waar jongens?’ vroeg de conciërge. We knikte ja. `omdat zij nieuw is geloof ik jullie!’ zegt de conciërge. `Komen jullie even mee dan kunnen jullie Valerie alles laten zien en dan snel naar de klas.’ We knikte. `Kom jij even mee?’ Hij trok Valerie mee en jullie liepen achter hun aan. Valerie draaide zich heel even om knipoogde naar ons en stak haar duim op. `Zo hier is je kluisje.’ Zegt de conciërge. Hij wijst naar het kluisje. Nummer 393(dat Nummer heb K ook ). De conciërge loopt weg. `Woow goeie smoes!’ Zegt Christian lachend. Ze lachte.
Valerie POV:
`Uuh.. Zullen we nu dan maar naar de klas gaan.?’ Vraag ik. Justin en Christian knikken en ik volg hun naar de klas. We kloppen op de deur. Ik ga voorop naar binnen. Iedereen kijkt me aan. `En wat is je smoes?’ vroeg de leraar geiriteerd. Ik vertelde de smoes die toch voor mensen best geloofwaardig was. `Oke ik geloof je ga nu maar zitten.’ Zegt hij. Ik kijk waar ik kan gaan zitten Christian gaat naast een jongen zitten en Justin daar achter hij zwaait naar je en gebaart naar je dat je bij hem moet komen zitten.
Ik ga pas verder als jullie ff hierop stemmen!!:
http://tweeter.faxo.com/Top_Justin_Bieber_Country_December
Reageer (1)
ik heb gestemt!
1 decennium geledenge snel verder!!