Een Biebse Agenda
Chloë's pov:
Wat had Sascha? Iets tegen Justin Bieber, en alleen daardoor wilde ik al niet meer met haar omgaan, maar geef toe, dat zou flauw zijn. Maar toen ik te laat kwam in de les en zij zat te lachen terwijl ik een TeLaatKomersBriefje kreeg? Dat vond ik niets voor een beste vriendin. Dus ik wierp haar een boze blik toe, en ging vanachter in de klas zitten, zo ver mogelijk bij haar vandaan. Het was misschien kinderachtig maar het kon me niets schelen. Het kon me zelfs niets schelen dat Daan naast me zat. Daan die verliefd op me was en de hele tijd niet boeiende dingen tegen me vertelde. Het kon me niets schelen, want ik had gisteravond mijn agenda een beetje veranderd. Nu stond hij helemaal vol met Justin, en ik had dus genoeg om de lessen tot de middag door te komen.
Middag:
Als Sascha dacht dat ik bij haar zou komen zitten, had ze het goed mis. Door te zeggen dat ik nooit bij Justin zou horen heeft ze regelrecht de oorlog verklaard. En ik zal haar dat duidelijk maken. Vanaf nu zeg ik niets meer tegen Sascha. Of Celine, die nu bij Sascha aan de tafel zit waar we normaal zitten.
Ik ging bij Jonas aan de tafel zitten, en hij keek blij. Vroeger waren we beste vrienden geweest, en ik wist zeker dat hij Sascha wel kon vervangen.
Alleen snapte hij niets van liefdesproblemen & meisjesdingen. Na 5 minuten snapte ik waarom ik hem had laten vallen voor Sascha...
'Wat is er met Sascha?'vroeg hij.
'Wat bedoel je?'
'Zij was toch je beste vriendin? Het lijkt alsof je haar negeert,'hij leek verbaasd dat ik Sascha negeerde. Oprecht verbaasd.
'Wàs, ja. Ze is een trut.'
'Oh, nou...'stamelde hij. 'Zou ik misschien mogen weten waarom ze opeens een trut is?'
'Ze zei dat ik & Justin Bieber nooit een koppel konden zijn,'zei ik, en weer voelde ik me beledigd. Ik keek hem afwachtend aan, me afvragend of hij nu boos op haar zou worden.
'Uuhm... Wie is Justin Bieber?'
Hij kende Justin Bieber niet? Wie kende in godsnaam Justin niet? De knapste, heetste, liefste, grappigste, charmantste, goddelijke, prachtigste Canadees op aarde. *zucht*
'Jij kent Justin Bieber niet?'vroeg ik verbaasd. Dit kon niet waar zijn. Als hij hem niet eens kénde! Hoe kon ik dan met hem over Justin praten? Mmh... Misschien was mijn vrouwelijke vriendinnen (voor zover je ze vrouwelijk kon noemen) laten vallen niet zo'n goed idee. Helemaal niet, besefte ik plots. Jongens praten niet graag over andere jongens. Of toch niet met een meisje. Ik zuchtte.
'Tuurlijk ken ik hem wel!'zei Jonas alsof hij beledigd was. 'Dat is toch die nieuwe knul op school?' Hij werd rood toen ik nog eens zuchtte. En terecht. De nieuwe knul op school? Dat hij dan gewoon zei dat hij hem niet kende!
Ik stond op en zei heel dramatisch; 'Als je de liefde van mijn leven niet kent, Jonas, dan denk ik niet dat we vrienden kunnen blijven.' Hij keek me verbaasd aan en ik liep weg zonder één keer achterom te kijken.
Oké oké, ik keek wel een paar keer achterom, maar dat was omdat zijn gezicht zo grappig was. Hij keek alsof hij het niet kon bevatten dat het lief van iemand niet kennen een misdaad was. Misschien omdat dat geen misdaad was...
Reageer (8)
1 ding niemand kan justin krijgen.
1 decennium geledenzelfs ik niet.
JB = zeker zaaliig
1 decennium geledenZIt hij nu dan op jouw school in het verhaal
1 decennium geleden