Foto bij Your world is my world. (Justin Bieber) 16

Wahahhahaa ZIE JUSTIN!

DE VOLGENDE MORGEN!
Valerie POV:
Je word wakker gaat onder de douche en kleed je aan enzoo. Als je in je kamer je tas pakt zie je Justin door het raam ook zijn tas pakken. Je lacht. Het ziet er best wel heel grappig uit. Je smst hem:
Juustin!!
Kijk ff door het raam!
X Val.
Je zit naar hem te kijken hij pakt zijn mobiel en hij leest het smsje. Hij kijkt door het raam naar jou. Je zwaait. Hij zwaait terug. Je doet je raam open. Justin ook. `MOET JE EIGENLIJK NOG IEMAND OPHALEN?!’ Roep je lachend naar hem. `JAA! WE MOETEN CHRISTIAN OPHALEN!’ Roept hij terug. `OKEE!’ Roep je lachend. `IK KOM JE NU HALEN OKEE?’ Roept hij en jij knikt. Je doet je raam dicht en je loopt naar beneden. De bel gaat en je loopt naar de deur. Daar staat Justin. Je lacht. `Kom je?’ vraagt hij. Je knikt en jullie lopen naar buiten. Justin stapt op zijn fiets en hij klopt met zijn hand op zij bagage drager. Je gaat erop zitten en we fietsen wel. Het gaat nogal moeilijk. `Uuh.. Justin kan jij wel iemand achterop.?’ Vraag je lachend nadat jullie bijna aangereden werden door een auto. `Uuuhh.. Nee.’ Zegt Justin lachend. En hij wiebelt nu heel erg. Je pakt hem snel vast want je wil niet vallen. Jullie komen aan bij het huis van Christian. Jullie zien hem al staan. Justin wil naar hem zwaaien maar hij verliest zijn evenwicht en we vallen samen van de fiets. Lachend liggen jullie op de grond. Christian fietst naar jullie toe. `Justin? Weet je nog de vorige keer dat ik bij jou achterop zat?’ vroeg hij met een grijns.

Justin POV:
`Justin? Weet je nog de vorige keer dat ik bij jou achterop zat?’ vroeg Christian met een grijns. `Nee.’ Zeg ik lachend. Eigenlijk wist ik het heel goed! We waren de sloot in gefietst. Valerie kijkt ons onbegrijpelijk aan. Ze springt weer bij mij achterop en vraagt: `Wat was er dan gebeurt?’ vroeg Valerie nieuwsgierig. `Ooh we zijn een keer de sloot in gereden.’ Zeg je lachend.

Valerie POV:
`Ooh we zijn een keer de sloot in gereden.’ Zegt Justin lachend. Je kijkt Christian geschrokken aan. Christian begint opeens heel hard te lachen. `Wat is er?’ vraagt Justin. `Dat hoofd van Valerie!’ lacht hij. `En bedankt!’ zeg je. `aaaahh arme valerie!’ zegt hij en hij probeert zich een beetje op te draaien. Maar dan begint die fiets weer helemaal te wiebelen. Justin gaat maar weer recht zitten. `we gaan toch niet de sloot in he?’ vraagt ik lachend. `Neee.’ Zegt Justin. Opeens schiet Justin de kant van de sloot op. `Whaaaa Justin!’ gil je. En je pakt hem vast.

Reageer (1)

  • floepii

    whhaaaa
    verder!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen