Your world is my world. (Justin Bieber) 15
Valerie POV:
`Tuurlijk! Maar je moet niet raar opkijken als sommige meisjes boos naar je gaan kijken!’ Zegt Justin met een grijns. `Pff.. Ik heb geen zin om de eerste dag al gehaat te worden.’ Zucht je. `Nou dat is alleen maar door de bitchjes die denken dat ze populair zijn.’ Zegt Justin gerustellent. Je kijkt hem glimlachend aan. Dan opeens zie je een man met een fotocamera staan. `Justin? Wat doet die man met een fotocamera daar?’ vraag je aan hem.
Justin POV:
`Justin? Wat doet die man met een fotocamera daar?’ Vraagt Valerie opeens. Shit!! Denk je in jezelf. Ik weet niet of ik het haar moet vertellen. `Nou, Ik moet je iets vertellen, maar je moet me beloven dat je daardoor niet anders gaat doen tegen mij.’ Zeg je zacht. Ze knikt. `Oke, ik ben dus Justin Bieber.’ Zeg ik en ik kijk naar haar. Ze kijkt me onbegrijpelijk aan.`Wie is Justin Bieber?’ vraagt ze met een scheef lachje. Je lacht `Dat ben ik!’ zeg je lachend. `Jaa, maar ik boedoel ben je dan beroemd ofzo?’ vroeg je. `Tjaa, Ik ben wel een beetje beroemd. Ik zing.’ Zeg je. `Echt?! Ik zin ook wel eens. Wil je iets voor me zingen?’ vroeg ze met een lichte blos op haar wangen. `Tuurlijk! Als jij daarna ook iets voor mij zingt.’ Zeg je met een lachje. `Oke, maar dan wil ik wel 1 van jou liedjes zingen! En die moet jij me dan wel ff leren.’ Zegt je met een lachje. `Oke.’ Zeg je en je zingt een stukje van One time. Als je klaar bent kijkt ze je met open mond aan. `Je kan echt goed zingen!’ zegt ze en ze begint te klappen. Je lacht `Nu jij.’ Zeg je. `Oke maar ik ben niet zo goed als jou hoor!’ zegt ze met een glimlach. Ze begint een stukje te zingen van teardrops on my guitar van Taylor swift. Ze goed zingen vind je. Als ze klaar is klap je ook voor haar. `Jij kan ook vet goed zingen!’ zeg je lachend. Dan krijgt Valerie een smsje van haar vader. `Ooh.. Ik moet naar huis..’ zegt ze. `Jammer.’ Zeg je gemeend. Je vind het wel jammer dat ze naar huis moet.
Reageer (1)
die foto is inderdaad geweldig x´)
1 decennium geleden