Naam: Lorelei
bekend van: Little dove , The kings soldier en The girl who cries werewolf

Volgende week is Snapback

Stefanie: Welkom allemaal bij een nieuwe deel van "Ondervraag een quizzer"! Vandaag heb ik Lorelei te gast!
Lorelei: *Komt half struikelend het podium op gelopen*
Stefanie: Voor we aan onze vragenronde beginnen, zou ik graag willen dat je eerst jezelf kort voor te stellen.
Lorelei: Ik ben Aléande en ik ben 16 lente's jong -over anderhalf maand al 17, yay-. Ik ben gek op lezen, schrijven, tekenen en muziek.
Mijn muziek smaak is redelijk apart, volgens veel mensen. Welke muziek ik namelijk bijna standaard luister is Tokio Hotel, Lana Del Rey, Ed Sheeran, The Neighbourhood, Avril Lavigne en Kerli. Het is een beetje een wirwar van muziek, maar ik vind het geweldig.
Verder ben ik dol op dieren en heb ik een cavia die ‘Alvin' heet.
Stefanie: Aangezien je leeftijd, gok ik dat je nog naar school gaat. Wat volg je?
Lorelei: Helaas wel. Nadat ik mijn VMBO-Tl diploma binnen gehaald had, besloot ik er nog twee jaartjes HAVO aan vast te plakken. Al moet ik zeggen dat ik toch liever naar het MBO was gegaan. Na de HAVO, plan ik om een opleiding dierenverzorging te gaan doen.
Stefanie: Hoe heb jij quizlet ontdekt?
Lorelei: Mmm, dat ligt eerlijk gezegd niet echt goed in mijn geheugen opgeslagen. Volgens mij had iemand me aangespoord een account te maken, maar hier deed ik niet zoveel mee. Ik verwaarloosde het account en bedacht me na een jaartje dat ik hier ook nog een account open had staan. Ik wist alleen mn wachtwoord niet meer, dus heb ik een nieuw account aangemaakt.
Stefanie: Wat zijn jouw favoriete genres om te lezen op Quizlet?
Lorelei: Mijn favoriete genres zijn toch wel romantiek, avontuur, fanfictie -ligt er een beetje aan wat voor fanfictie het is-, onbekende personen, historisch en fantasie. Het kan zijn dat ik wat ben vergeten.
Stefanie: Zelf heb je enkele story's geschreven, waaronder over Bill Kaulitz. Ben je fan van Tokio Hotel?
Lorelei: Ja, Bill Kaulitz wat een geweldige gast. Ik ben -zoals ik eerder al vernoemde- fan van Tokio Hotel. Niet obsessief, maar ik vind de band geweldig. Bill is een groot voorbeeld voor me.
Stefanie: Welke muziek van hun vind je het best? Hun Engelstalige of Duitstalige liedjes?
Lorelei: Eigenlijk ligt de muziek verschillend. Sommige nummers zijn beter in het Duits, sommige beter in het Engels. Ik ben werkelijk verslaafd aan hun nieuwe Engelstalige album: ‘Kings of Suburbia'
Stefanie: The Maze runner, ken je dat van de boeken of van de film?
Lorelei: Ahh The Maze Runner. Ik heb de film drie keer gezien. Eigenlijk ben ik van plan om de hele boeken serie te gaan lezen, maar dat komt wel goed. Tot ik de boeken in mijn bezit heb, doe ik het met de film en Thomas Brodie-Sangster's geweldig knappe verschijning.
Stefanie: Wat trok je aan om de film te bekijken?
Lorelei: Wat me aantrok? Alles, werkelijk alles. De naam tot aan het genre. De trailer, de cover en het verhaal erachter. Heerlijk om te zien en hopelijk ook om te lezen.
Stefanie: Het einde is weer nabij. Is er iets dat je zelf nog wilt vertellen aan de lezers?
Lorelei: Vinden jullie Thomas Brodie-Sangster ook niet onwijs sexy!
Stefanie: En natuurlijk als laatste dé beroemde vraag van dit interview. Hou je van oreo koekjes? *Geeft een koekje aan Lorelei*
Lorelei: Oreo? Draaien, dippen- *NAM NAM NAM*
Stefanie: Wil je er graag een glas melk erbij dan?
Lorelei: Mwahh I don't like milk, hihi.
Stefanie: Dit was het dan alweer voor deze week. Ik vond het weer leuk dat jullie er waren en tot volgende week!

Reageer (1)

  • Shireen

    Hahahahhaa 'niet heel obsessief' jaaaaaaaja :')

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen