Lauren Brown

Ik mocht uiteindelijk toch mee met Justin. Niet voor lang, voor een week. Ik mocht Jane meenemen zodat ik niet alleen zou zijn als Justin moet repeteren of een concert geeft. Ik heb Scooter Braun ontmoet. Het is echt een super leuke man. Je zou haast niet verwachten dat hij je dingen verbied. Ik heb hem er nog niet over gesproken. Daar is nog geen goed moment voor geweest. Justin is nu op het moment aan het repeteren voor vanavond. Ik zit met Jane aandachtig te kijken. Yael komt aanlopen. De vrouw van Scooter Braun. Ze is echt prachtig. Ze is zwanger en zelfs dat staat haar goed. Ik sta meteen op van het krukje en stel mezelf voor. Ik zie Scooter ook aankomen lopen. Hij drukt een kus op d'r wang. "Gaan we ze even wat drinken?" Stelt hij aan haar voor. "Als je tijd heb!" Hij knikt. "Het gaat zeker weer goed komen vanavond." En hij wijst naar het podium waar Justin zijn danspasjes aan het oefenen is met zijn dansers. Ze lopen samen weg. Zonder er lang over na te denken ren ik achter ze aan. Ik grijp Scooter bij zijn arm. Hij stopt direct met lopen. "Scooter.. kan ik alsjeblieft met je praten? Hoeft niet nu maar zo snel mogelijk, alsjeblieft.'' Ik smeekte hem zowat. Hij keek me vaag aan. ''Is goed, geen probleem. Vanavond na het concert gaan we wat drinken met de crew. Als je ook komt praten we dan wel.'' Ik knik opgelucht. Hij loopt samen weg met Yael. Ik keer me weer om en loop terug naar Jane. ''Wat ging je nou doen?'' ''Vragen of ik met 'm kan praten. Over je weet wel, Justin en mij?'' ''En was het goed?'' Ik knik. ''Vanavond gaan ze wat drinken en dan ben ik ook aanwezig. Beter ga je ook gewoon gezellig mee. Je kent de meeste van de crew nu wel.'' Het was de vierde dag dat we hier al waren. Nog maar drie dagen en ik moest weer naar huis, wat betekent dat ik weer een tijdje zonder Justin moet. ''Natuurlijk ga ik mee, gezellig!''

Na het concert van Justin zijn we snel naar het hotel gegaan waar we verbleven. Zo kon iedereen zich klaar maken voor een gezellig avondje. Ergens was ik heel erg nerveus om met Scooter te praten. Justin wist ook van niets. Ik weet ook niet of ik het hem ga vertellen. Misschien is het verstandiger om het er met hem over te hebben als het gesprek tussen ons gedaan is. Ik trek m'n strakke, leren, skinny jeans aan. Als ik m'n allstars aan heb gedaan kijk ik nogmaals in de spiegel en strijk met m'n vingers door m'n gladde, stijlen haren. Jane is ook klaar en ziet er ook niet te opgedoft uit. ''Zullen we maar naar beneden gaan?'' Stelt ze voor. Ik knik en pak m'n tasje van het grote bed. Samen lopen we naar beneden. We zaten op de tweede verdieping dus namen we gewoon de trap. Toen we beneden aankwamen zagen we Justin al zitten. Ik liep meteen op 'm af en begroette hem. Hij keek snel om zich heen en gaf een snelle kus op m'n mond. Misschien hoeft het na vanavond niet meer stiekem.. Na een paar minuten te hebben gewacht is de hele crew bij elkaar en gaan we naar het café.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen