14
De volgende ochtend ging mijn wekker om half zes. Zoals ik had verwacht deed mijn hele lichaam pijn. Mijn armen, benen, rug… en vandaag moest ik wéér! Met tegenzin stond ik op uit mijn bed en ging onder de douche staan. Na mij weer te hebben aangekleed liep ik naar de keuken om pannenkoeken te bakken. Jojetta en Jack wilden mij nooit zien in het weekend, het was hun ‘Sophie-vrije-tijd’ maar ik moest wel altijd ontbijt maken.
Toen er een hoge stapel pannenkoeken op het bord lag, zette ik het gas uit en ontbeet zelf. Op de keukenwekker zag ik dat het vijf voor half zeven was, dus ik trok mijn jas aan en liep naar de hooischuur waar Niall mij zou ophalen. “Goodmorning princess” ik voelde een warme vlaag achter mij en toen ik mij omdraaide stond de blonde jongen er. Ik glimlachte, “hey” het koosnaampje klonk lief, en heel anders dan als Cameron het op een bespottende toon zei. “Ben je klaar voor de training?” ik schudde mijn hoofd, maar de glimlach bleef op mijn gezicht. Niall grinnikte, “Het wordt wel beter hoor, trust me. Je pakt alles snel op en we zagen gisteren al dat je kracht en snelheid was gevorderd!” ik bloosde om het compliment. Het voelde fijn om dat te horen van Niall, omdat hij normaal niet veel zei. Ik pakte Niall’s arm vast en binnen enkele seconden waren we terug in het pakhuis.
“Tijd voor iets anders.” Zei Cameron nadat we een paar uur hadden getraind met boksen, karate en judo. Hij gooide een fles water naar mij toe, waar ik gulzig uit dronk. Het was vreemd, ook al hadden we nog maar een paar uur getraind merkte ik goed dat het een stuk makkelijker was en ging dan de dag er voor. “Wij ontwikkelen onze spieren beter en sneller dan mensen doen.” Antwoordde Mason op mijn gedachten. Zonder dat ik het had gemerkt was hij bij ons komen staan. “Oké, we hadden dus verteld dat we krachten hebben.” Ik knikte langzaam. “Iedere Nyb kan de gedachtenband en Omnipresence beheersen. Maar we hebben verder ook allemaal nog één andere kracht. Er zijn vijf verschillende krachten, namelijk Hyperstrength, Meteorokinesis, Healingpower, Telekenisis en Invisability en Flyrogenesis. Afgekort HMH-TIF.” Oké. Ik dacht dat het niet nog ingewikkelder kon maar dit…
“Pardon?” vroeg ik overdonderd. Mason lachte, “Het is ingewikkeld. Het komt er op neer dat ieder van ons één van die krachten heeft, en we trainen je om de beurt om te kijken welke kracht jij het beste kunt beheersen. Je hebt nu met Cam aan de Hyperstrength gewerkt, en nu is het mijn beurt met de Telekenisis!" Mijn hoofd draaide van alle informatie. De 'basistraining' was dus geen basistraining, maar krachttraining? En wat betekenden al die andere rare namen?
Mason nam mij mee naar een andere hoek van de loods. Hier stonden hoge palen met flessen en vazen, allerlei rare objecten. Wat mij opviel is dat bijna ieder voorwerp van glas of breekbaar keramiek was gemaakt. Wat was dit?
Relax, de krachten uiterlijk allemaal uitgelegd!
Reageer (1)
Ik dacht echt wtf is dat allemaal :')
9 jaar geledenIk denk dat ze nu dingen met haar hoofd moet bewegen? Damn dat lijkt me zo handig hahaha