07
14-02-2015 16:00
Niall heeft me, samen met mijn moeder en mijn zusje, naar het vliegveld gebracht en heeft weer mijn hand gepakt maar knijpt er nu in. 'Au, waarom knijp je me?'Vraag ik. 'Nou, ik wil je niet loslaten of laten gaan..' En ik zie tranen in zijn ogen. Verdrietig kijk ik hem aan. 'Ik kom je nog wel een keer opzoeken, beloofd.' En ik geef hem een zoen op zijn wang. Niall lacht even door zijn tranen heen maar kijkt daarna verdrietig. Een uur later zijn we op het vliegveld en staat ons vliegtui gereed om te vertrekken. Nou, dit is het dan, he?' Zegt Niall met een gedempte stem. 'Nee, dat is het niet...Ik bel je nog wel... Zeg ik uiteindelijk en ik geef hem een zoen. Niall omhelst me en mijn moeder roept dat we naar de gate moeten. Ik probeer me los te rukken uit Nialls houdgreep maar het lukt niet. 'Probeer me dan op zijn minst mee te nemen in je handbagage!!??' Smeekt hij lachend en hij wijst op mijn enorme tas. Ik glimlach. 'Tot gauw!' Roep ik en ik geef hem nog een allerlaatste zoen. 'Tot gauw..' Zegt hij en ik zie dat hij zijn best doet om niet te huilen. Ik stap door de gate en zwaai nog een laatste keer. Als ik in het vliegtug stap zie ik Niall huilen. Niet huilen Niall, denk ik. Straks moet ik zelf ook nog huilen. Na ongeveer 2 en een half uur in het vliegtuig te zitten kijk ik op mijn telefoon, omdat dat nu eindelijk mag. Ik zie dat ik een tweet heb van Zayn. 'Katy, ik weet dat je nu in het vliegtuig zit , maar zou je please Niall willen bellen. Hij zit al 2 uur op deze manier naar zijn telefoon te kijken en we willen graag wat gaan doen!' En er zit een foto bijgevoegd. Ik tik erop om hem te openen en krijg gelijk een foto van Niall, die gehypnotiseerd lijkt te zijn door zijn telefoon. Ik moet lachen. Niall is zo lief en er rolt een traan over mijn gezicht. Nu niet gaan huilen Katy, denk ik, maar dit is makkelijker gezegd dan gedaan. Elke keer als ik aan Niall komt er een verdrietig gevoel in me op. Ik besluit hem, als we thuis zijn, zo snel mogelijk te bellen.
14-02-2015 19:00
Als ik eenmaal thuis ben loop ik naar de computer om te kijken of ik nog verdure tweets heb gehad en pak ook gelijk mijn telefoon. Ik toets Niall's nummer en en gelijk word er opgenomen. 'En heel thuis gekomen?' Is het eerste wat hij vraagt. 'Ja, anders had ik je nu niet gebeld he?' 'Ohja..' Zegt hij droog. Opeens krijg ik een tweet van Harry. Weer zit er een foto bijgevoegd. 'Kijk hou blij Niall is om jou stem te horen!' Staat erbij, en ik glimlach. Die gasten zijn gestoord! 'Hallo? Ben je er nog?' 'Huh, ja, wat??' Vraag ik. 'Nee, niks laat maar...' Op dat moment roep mijn moeder dat we gaan eten. 'Maareh, ik moet gaan eten schat, dus tot morgen!' 'Tot morgen?' Zegt Niall hoopvol. 'Ik bedoel via de telefoon..' Moet ik hem teleurstellen. 'Ohja, tuurlijk.. Nou, eet smakelijk, schat en tot morgen!' 'Bye' En ik geef hem een kus via de telefoon
Reageer (2)
Awwh dit is echt lief. Ja, ik had het nog niet gelezen. Snel verder. x
9 jaar geledenDie foto aidniejfinriejf. Fangirl alarm...
9 jaar geleden